Jump to content

Recommended Posts

Min polare sa idag att han hade sett en Kolsvart Mustang Saleen 2005:a med tonade rutor o tonade framljus i Jönköping? Nån som vet om någon som har en sån i Jkpg trakten? eller om ägaren själv hänger här på forumet, vore kul att få veta lite mer om den isf. :D

På lunch rasten i fredags såg jag en grå mustang med svarta stripe Foose grill och Boss huv med en tjej bakom ratten. Och en vit 70ht som jag aldrig sett tidigare.

På lunch rasten i fredags såg jag en grå mustang med svarta stripe Foose grill och Boss huv med en tjej bakom ratten. Och en vit 70ht som jag aldrig sett tidigare.

Tjejer bakom ratten - nu börjar jag bli orolig..... :shock:

Hoppas de inte är med i CMC.... för det här är väl en Club för män..... ;)

Vi får hoppas att det inte var mormor som var ute och luftade Mussen

istället för Cobran.

Berra

Den var super Berra.... garvar gott.... å tänk om det var insuget hon testade (usch nu blir jag väl anmäld....) :roll:

Det är värre om hon försöker att sätta sig på växelspaken. Det kan bli en riktig rökare.

Berra

Med risk att bli klistrad till snusktråden....

En mormor är väl alltid utrustad med "Cold Air Intake", extra smörjnipplar och dubbla pipor...... :oops::oops::oops:

DET JAG SÅG VAR EN SÅDAN DÄR SKANDAL BUEATY ELLER VAD DOM NU KALLAS I 08 LAND!!!!!!!!! RATT LÅSEN STÅR FORTFARANDE RÄTT UPP

Rattlåsen... helt magiskt.... :D:D:D det gäller att köra med öppna spjäll annars hindrar ju brallerna funktionen.... HeHe