TheGreenOne April 20, 2008 Report April 20, 2008 Tjena alla!Jag beställde härom dagen en ny Musse GT Convertible -05 från USA och ni kan se dom bilder som finns tagna på bilen där borta på:http://www.garaget.org/?car=90310 Vad jag har märkt utav att läsa lite i detta forum är att färgen är lite unik jämfört med vad som är average här Har jag rätt?Förhoppningsvis kommer den lagom till semestern i slutet av juli, längtar som fan Citera
Daniel Linde April 20, 2008 Report April 20, 2008 Grattis till en fin bil!Och Välkommen in i gemenskapen //Danne Citera
evert cmc1622 April 20, 2008 Report April 20, 2008 Grattis till ett bra köp .Hoppas allt går bra med "Mussen".Mvh Evert Citera
AJ April 20, 2008 Report April 20, 2008 Förhoppningsvis kommer den lagom till semestern i slutet av juli, längtar som fan Grattis !! Längtan är ju halva nöjet. Kommer ihåg när jag köpte min bil, dagarna innan bilen skulle levereras slutade man fungera som människa och bara gickomkring med ett nervöst leende på läpparna Citera
TheGreenOne April 20, 2008 Author Report April 20, 2008 haha, jo jag tror att jag kommer vara likadan Vad tycker ni om färgen då? jag har inte sett någon annan här som har liknande färger/stripes eller har jag missat någon? Citera
pools April 20, 2008 Report April 20, 2008 Hej!Jo, längtan är ett nöje, i efterhand. När jag köpte min bil var jag tvungen attvänta tre veckor innan jag kunde hämta den. Dom tre veckorna var inte roliga.Men nu 9 år efteråt ser dessa tre veckor ut som ingenting.Men grattis till bilen, hoppas att du får mycket glädje av den. Vad gäller färgenså är det inte min favoritfärg precis. Tycker inte om grönt överhuvudtaget,utom på gräset på somrarna. Men så länge det är en Mustang spelar färgenmindre roll.Mvh. Citera
Simon G April 20, 2008 Report April 20, 2008 Grattis! Det finns inte så många med den färgen, jag har den dock (bilder), jag är helt klart förälskad i den. :D Ett tips från en likasinnad är att bli medlem i Legend Lime Registry kanonbra forum med gött folk. O än en gång grattis till köpet./Simon Citera
Recommended Posts