freddan302 April 21, 2008 Report April 21, 2008 Såg i en annan tråd en som hade glapp i sin 68.as mustang. Tänkte höra med er som har dom nyare om ni känner ett litet glapp i ratten när ni kör? Har nämligen ett litet "spel" i min mustang. Citera
grufman April 21, 2008 Report April 21, 2008 Såg i en annan tråd en som hade glapp i sin 68.as mustang. Tänkte höra med er som har dom nyare om ni känner ett litet glapp i ratten när ni kör? Har nämligen ett litet "spel" i min mustang.vi hade en 02'a i verkstan idag som också glappade. kolla rattstången i "splinesen" ovanför pedalstället. Citera
Peter /Cobra April 21, 2008 Report April 21, 2008 Det är inte flexet denna "gummi kloss" du känner?Jag känner en viss "degighet" dock inget distinkt glapp. Antar det beror på gummiklossen, Tänkte göra något annat till min va det lider o ersätta denna med. Citera
freddan302 April 21, 2008 Author Report April 21, 2008 Okej, jag ska kika på splinesen där... Nix, det är inte gummit ... Har redan kollat på det. Flaming River gör fina rattstänger till våra bilar, dock är prislappen också därefter Citera
grufman April 21, 2008 Report April 21, 2008 Okej, jag ska kika på splinesen där... Nix, det är inte gummit där... Har redan kollat på det. Flaming River gör fina rattstänger till våra bilar, dock är prislappen också därefterny originaldel, ca 4 lax inkl moms Citera
freddan302 April 21, 2008 Author Report April 21, 2008 Hade köpt en sån här istället för en orginal då.. http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Citera
Peter /Cobra April 21, 2008 Report April 21, 2008 Ja de är kanonfina.. Men jag är lite sniken så det blir nog en egenhändigt svarvad aluminiumdistans. om jag var tvungen att byta till ny så vore valet lätt! Citera
Recommended Posts