April 25, 200816 yr comment_53218 Hej,Fick mig ett tråkigt stenskott idag Beställde omedelbart ett lackstift av grufman.Har aldrig pillat med sådana förut, hur gör man? Är det bara o "fylla" i och sen se glad ut?//Danne
April 26, 200816 yr comment_53224 Jag brukar ta en spetsig trästika, doppar den i färgen och petar i en droppe färg, låter den flyta ut i stenskottet.Blir mycket bättre än med pensel som sitter i lackstiftet Se till att det är rent först, blir det inte bra torka bort o gör om // Micke.
April 26, 200816 yr Author comment_53240 Hmm okej så det är flytande färg?Hade fått för mig det va "fast". Typ som på flaskorna man köper på mackarna.Hur blir resultatet?Låter man det bara torka o sen är det frid o fröjd?
April 26, 200816 yr comment_53243 många av dom nya lackstifen från ford har både en pensel och en kulspetspenna som man kan kludda lite med. :-)
April 27, 200816 yr comment_53272 Hmm okej så det är flytande färg?Hade fått för mig det va "fast". Typ som på flaskorna man köper på mackarna.Hur blir resultatet?Låter man det bara torka o sen är det frid o fröjd?Dom är inte så tunnflytande, men dom brukar fungera bättre omfärgen är lite varm (håll lackstiftet i handen en stund)Är det ingen klarlack så är det klart Lycka till //Micke.