Janebrink December 17, 2003 Report December 17, 2003 Tja!vems är bilen på förstasidan? Jag menar den blåa ´69an med den snygga fronten. Vad är det för front?! Vad är det för färg?!mvhAnders Janebrink Citera
Ronnie S December 18, 2003 Report December 18, 2003 Jag gissar att du menar denna hemsidas förstasida. Bland bilderna som poppar upp där finns det en blåmetallic Mustang som står framför en tegelbyggnad, och man skymtar en husbil i bakgrunden. Om det är den bilden du menar så är det en 1970 Mustang (ej 1969), därav fronten. Vem som äger den och vad färgen heter vet jag inte. Citera
Janebrink December 18, 2003 Author Report December 18, 2003 Jag ber om ursäkt för min otydlighet... Det var en blå fastback som iaf. hade ´69ans front. 70an hade väll bara två framlyktor?!Jag är ute efter någon sorts Shelbyfront till min ´69a HT, och den som fanns med på bilden var snygg. Hade inte märkt tidigare att bilden på förstasidan(klubbens alltså..) ändrades för varje gång man besökte den... Tack för svaren.mvhAnders. Citera
NiklasW December 18, 2003 Report December 18, 2003 Om du menar den metallic blå Mach1:an så är det väl en helt vanlig front förutom att det sitter en svart frontspoiler på, sk chin spoiler. Citera
Recommended Posts