Gamen May 6, 2008 Report Share May 6, 2008 Halloj allihopa!Ny här på forumet men d känns som jag har hittat helt rätt ställe Håller på å försöker få liv i en Cougar -68 med en 302 EFI motor å då har hela kabelhärvan hängt med från donatorbilen (Ford Van -88) så nu undrar jag om nån har nån bra å enkelt recept på hur jag ska fixa flytande blinkers bak som d är orginal? Nån som byggt nåt eget med egna relän kanske?Grymt tacksam för svar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 May 6, 2008 Report Share May 6, 2008 Hej.Det finns vandrande blinkers i nyproduktion med diodertill b.l.a. Mustang 67-68 mfl, kanske går att användatill Cougar, kanske det finns att köpa färdigt även tilldin vagn. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laslo May 6, 2008 Report Share May 6, 2008 Kan det här vara nåt?http://www.tbirdmarc.com/66seq.html Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts