Rockhound May 28, 2008 Report May 28, 2008 Har precis fått första bilderna på min GT Ska skeppas över och beräknas vara i Sverige v.28. Sjukt kul!! Citera
Jonasm May 28, 2008 Report May 28, 2008 Grattis .. Vad kostar kalaset när de står i ditt garage? Går i dom tankarna ja oxå Citera
Rockhound May 28, 2008 Author Report May 28, 2008 Grattis .. Vad kostar kalaset när de står i ditt garage? Går i dom tankarna ja oxå Tack! Jag köper den via Exclusive cars. Jag gav dem en budget på 250k, sen vet jag inte hur stor del av den summan som är bil/frakt/förtjänst. men för dem pengarna får jag en 06:a 700 mil manuell Citera
Jonasm May 28, 2008 Report May 28, 2008 Grattis .. Vad kostar kalaset när de står i ditt garage? Går i dom tankarna ja oxå Tack! Jag köper den via Exclusive cars. Jag gav dem en budget på 250k, sen vet jag inte hur stor del av den summan som är bil/frakt/förtjänst. men för dem pengarna får jag en 06:a 700 mil manuell Jaså inte mer Citera
Recommended Posts