Per Ola Persson December 31, 2003 Report December 31, 2003 Jag håller på att renovera en mach1-73. Nåfra inredningsdetaljer såsom dörrsidor, plastdelar i interiören är solblekta och ser inte så fräscha ut. Är det någon som har erfarenhet av all lackera vinyl och plast? Blir det bra? Vilken typ av färg använder man? GTår det att gå till en lackeringsverkstad och få det blandat, går det köpa färdig i rätt kulör i Sverige? Kanske man ska låta det vara original...Tacksam för hjälpPer Ola Persson Halmstad cmc1299 Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 1, 2004 Report January 1, 2004 Hej.Vad har du för färg på innredningen, har tidigare skrivit i forum övrigt om vad som kan användas för att fixatill innredning. Kolla på Övrigt Mustang i forum eller ta kontakt medmig mail så skall jag försöka att hjälpa dig.Jag har en del tips och trixs som går att använda ochdet blir bra, har själv renoverat några Mustanger ochnu senast 72 Mach1. :wink: Citera
joppe CMC 209 January 28, 2004 Report January 28, 2004 Hos välsorterade färghandlare brukar det finnas färgkartor över interiör färger .I allafall vet jag att du pont har detta . Så kolla med din färghandlare så kan de bryta färgen åt dig Citera
Recommended Posts