Jump to content

Renovering av 66 cab - CMC 1697 (länk till hemsida)


mnilsson

Recommended Posts

  • 3 years later...

Mitt virusprogram meddelar detta när jag klickar på din länk:

"Varning! Något står inte rätt till här.

innehåller material från
, en webbplats som vi vet distribuerar skadlig programvara. Din dator kan få virus om du besöker webbplatsen.

Google har påträffat skadlig programvara som kan installeras på datorn om du fortsätter. Om du har besökt den här webbplatsen tidigare eller om du litar på den kanske den har angripits av en hackare helt nyligen. Du bör inte besöka webbplatsen just nu. Försök istället imorgon eller välj en annan webbplats." O.s.v.

Vad betyder det?

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Mitt virusprogram meddelar detta när jag klickar på din länk:

"Varning! Något står inte rätt till här.

innehåller material från
, en webbplats som vi vet distribuerar skadlig programvara. Din dator kan få virus om du besöker webbplatsen.

Google har påträffat skadlig programvara som kan installeras på datorn om du fortsätter. Om du har besökt den här webbplatsen tidigare eller om du litar på den kanske den har angripits av en hackare helt nyligen. Du bör inte besöka webbplatsen just nu. Försök istället imorgon eller välj en annan webbplats." O.s.v.

Vad betyder det?

Mvh.

P-O

Det är nog nån inställning på din dator, var precis där o. kollade inga problem.

Link to comment
Share on other sites

Helt suverän hemsida mycket impad både av sidan och renoveringen . Jättemånga bra tips och inspiration jag har fått inför min stundande renovering.

Man tackar. Det skall bli väldigt spännande att ta ut henne och testa den "nya" motorn och växellådan snart.

//Mats

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...