Sundgren cmc1227 June 17, 2008 Report June 17, 2008 Funderar mest på om detta är orginal utseendet i mitt motorrum?Vad tror ni? Är en -65 HT uttagen sent -64. Kanske nån som har en bild?Ska man fixa till de målade delarna eller bara göra rent det och låta var gammaldags patina på allt? Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 17, 2008 Report June 17, 2008 Hej.Jag tycker du skall gå sakta fram, ta lite i taget, det finnsrenoveringtrix på Mustan Mouthlys hemsida, där renoverasett motorrum med 6a. Jag vill se mer 6or igång, dessa börjar bli lite ovanliga,synd på en sån stark slitvarg. Citera
Sundgren cmc1227 June 17, 2008 Author Report June 17, 2008 Någon storrenovering blir det inte ännu på ett tag och va lugn, min 6:a ska få vara ifred Ok, jag saknar 8:ans ljudet lite grann...Men å andra sidan har jag börjat glömma när och vart jag tankade sist I år blir det nog till att bara tvätta rent lite och snygga till, var mest intresserad om det var rätt kulör mm.Lars, har du den direkta länken till renoveringen? Fanns ju rätt mycket på den sidan Citera
Recommended Posts