Jonasm June 20, 2008 Report Share June 20, 2008 Bra midsommar allihoppa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools June 20, 2008 Report Share June 20, 2008 Tack detsamma Jonas!Händer det nåt särskilt, nu när solen har brutit fram igen? För oss så blir detgrillning ute på altanen, först lite sill och potatis, en nubbe förstås, eller kansketvå, eller tre Har inget större firande i kväll då jag har flyttat morsan till ettnytt äldreboende. Hon är 92!! Jag hoppas att jag slipper bli så gammal. Det kaninte va kul.Nä, bort med tråkiga tankar, så tankar vi lite annat i stället. Och en glad midsommar till alla!P-O. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Holm CMC1740 June 20, 2008 Report Share June 20, 2008 Första midsommaren utan barnen den stora är i bulgarien den lilla har precis fått jobb på en krog i harstena är en ö i skärgården utanför östergötlandså jag och gumman gör igjordning båten så vi kan åka ut och äta en god middag nästa vecka så någon dans kring midsommarstång nopp inte i årmen snaps o sill har vi precis avnjutitHa en trevlig midsommar alla mustangvänner Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 June 20, 2008 Report Share June 20, 2008 Trevlig Midsommar till er alla, ta det lungt itrafiken, tänk på promillen Helge. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
streetsaleen June 20, 2008 Report Share June 20, 2008 om man ändå tänker efter så hade det varit fint o tagit mussen o bara åkt ut o glida, men nu när det regnar så kan man lika gärna stanna hemma supa på en midsommar, naaa man kan lika gärna va nykter o ändå käka sill, potatis o annat mums nykter. vaknar ju iaf upp pigg o glad utan bakfylla o huvudvärk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg June 21, 2008 Report Share June 21, 2008 Det var fint väder på midsommarafton emellan skurarna här fast det kunde varit bättre väder som för par veckor sen. Midsommarvädret är mer eller mindre känt för sitt dåliga väder. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra June 21, 2008 Report Share June 21, 2008 Detsamma allihopa och trevlig fortsättning på helgen. själv blir det start att börja meka. Men det är ett kul jobb att hålla på med Forden.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 June 21, 2008 Report Share June 21, 2008 "Nu är det äntligen sommar, det regnar ju..."Som min chef sa. God helg på er! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke Jarhl June 21, 2008 Report Share June 21, 2008 Trevlig midsommar!! jag själv inväntar nya bromsdelar till min pärla!! där imellan ´hinner man med lite fotbolls EM och umgås med vänner =) .+sill och ny päror med en liten nubbe ;D livet på en pinne!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts