_kiM__ June 27, 2008 Report June 27, 2008 Hej!Råkade ha sönder gummitätningen till tankgivaren när jag bytte flottör idag... http://www.mustangsplus.com/xcart/produ ... 499&page=1Någon med rimligt avstånd från Eskilstuna som kanske har en ligger och skräpar? Eller kanske har tips på någon kedja som kan tänkas ha en passande i sitt sortiment. O-ring går ju inte, ska vara fyrkantig skärning.I värsta fall blir jag väll stående tills på tisdag Tack på förhand... Citera
CMC-49 June 28, 2008 Report June 28, 2008 Kan väl inte vara något problem att ta en oring i rätt tjocklek, har själv gjort det på flera armaturer.. Citera
_kiM__ June 28, 2008 Author Report June 28, 2008 Det kommer visa sig under dagen om jag får tag i något som passar... O-ring, någon "packning på tub" eller en korrekt gummiring, alla lösningar är bra så länge dom håller tätt Citera
_kiM__ June 28, 2008 Author Report June 28, 2008 Hittade en o-ring på OKQ8 av alla ställen... det trodde jag aldrig skulle finnas och än mindre fungera Nu åker vi! Citera
Recommended Posts