Leffe N cmc712 August 9, 2008 Author Report August 9, 2008 Jo, jag är otroligt nöjd själv med färgen. Hade faktiskt inte ens köpt bilen när jag bestämde mig för den kulören... Även om färgen verkar vara poppis nu så har jag inte sett många 71-73or med den, cab vet jag inte om jag sett någon alls med Grabber Blue. Än så länge är den "väldigt" blå men under hösten så ska det bli svarta Mach1-stripes som bryter av lite, samt lite andra prylar som kommer att göra en del för utseendet... Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 9, 2008 Report August 9, 2008 Hej Leffe.Efter att ha sett din Mustang idag på Barkaby kan jagbara säga fy fan va bra det blev, grattis till en snyggbil med en underbar färg. Citera
CMC 1061 Berra August 10, 2008 Report August 10, 2008 Jävlar där missade jag en kexchoklad. Nu får jag gå och sura hela veckan. Den ser mycket bra ut. Härligt att den är ute på vägarna igen.Berra Citera
429SCJ-R August 13, 2008 Report August 13, 2008 Bara att gratulera, min har precis fått lack också, höll mig dock till originalkulören medium brown metallic. Nu är det bara 2 år till i garaget så är den klar. Citera
Janne Holm CMC1740 August 26, 2008 Report August 26, 2008 Tackar så mycket Leffe för priset Och grattis till ett mycket fint färgvalDe här grabberfärger sticker verkligen utoch gör sig bra på våra mussartycker jag i alla fall Citera
Leffe N cmc712 September 14, 2008 Author Report September 14, 2008 Jag måste passa på och tacka för alla positiva kommentarer jag fått, både här på forumet och på dom träffar jag hunnit åka på...Sånt gör ju att man glömmer allt "jävelskap" som passerat dom senaste 3 åren, lite lättare. För er som inte sett bilen innan den försvann in i garaget, eller har glömt bort hur den såg ut från början så slänger jag upp en bild...För er som ev. tvivlar: Det ÄR samma bil...! Citera
Recommended Posts