Jump to content

Recommended Posts

LÅTER JU BRA ATT NÅGON HAR BRA ERFARENHETER AV BAX GLOBAL.

SJÄLV HAR JAG TYVÄRR INGET POSITIVT ATT SÄGA OM DOM.

TOG SEX DAGAR INNAN JAG BREVLEDES FICK VETA ATT MITT GODS HADE ANLÄNT .TROTS ATT DOM HAR MITT TELENUMMER.VILL BARA UPPLYSA ATT TOM TAR 75:- PER DAG PER PÅBÖRJAT 100 KG I HYRA FÖR EJ UTHÄMTAT GODS. I MITT FALL 450:- FÖR DEN TID SOM JAG EJ VETAT OM ATT GODSET HADE ANLÄNT. HOPPAS BARA ATT DETTA VAR ETT MISSTAG AV DOM,OCH ATT DOM INTE SÄTTER DETTA I SYSTEM.

Ja det var dåligt att det är så

Jag tycker du ska ta kontakt med med deras sälj chef och få ersättning för misstaget dom gjort

Ann-Christine Creutzer

08-506 770 00

acreutzer@baxglobal.com

Annars får man alltid oavsett bolag betala en terminalavgift som är löpande dag för dag. Det är alltså flyplatsen som tar avgift.

Det slipper man ju tänka på om man anlitar FedEx eller UPS vilket är skönt ibland

Mina erfarenheter av BAX är precis tvärtom

Väldigt bra personlig kontakt.

Tilloch med har säljare ringt i efterhand och frågat om vi varit nöjda och jag har fått personligt besök på mitt jobb

Förra året förväxlades 2paket åt oss och dom tog på sig allt och körde 3dagar senare hem rätt paket kostandsfritt till dörren med budbil

FUNGERAR NOG BÄTTRE FÖR FÖRETAG SKULLE JAG TRO.DET JAG TYCKTE VA VÄRST VA ATT DOM SA ATT DOM HADE RINGT FÖRST.MEN NÄR JAG PÅPEKADE ATT EFTERSOM JAG DELS HADE VARIT HEMMA SAMT HAR NUMMERPRESENTATION MEDGAV DOM ATT DOM INTE HADE RINGT.

MEN VISST ALLA KAN HA EN DÅLIG DAG.

PS, BEHÖVDE INTE BETALA DOM 450:- EFTER PÅSTÖTNINGAR.SÅ DET SKA DOM HA EN ELOGE FÖR ( TACK MONA ) DS

Jag har bara bra erfarenhet ab Bax Global jag har nog beställt en 8-10 gånger och det har funkat bra.Det har inget med företag att gjöra jag själv driver eget men jag beställer alltid i mitt namn men adress till arbete.Det verkar som att du hade otur men som Per sa ring upp dom.

Har lärt mig några saker genom åren. Be företaget att skicka det du beställt först när de har alla grejor hemma, alltför ofta skickar de efter hand de får hem prylarna. Jag brukar också be särskilt att inte debitera kreditkorter förrän grejorna skickas, det har hänt att de drar kortet först, går sedan ut och konstaterar att grejorna inte finns, och du kan få vänta i månader på att grejorna kommer.

Ang. FEDEX skickade CJ Pony till mig i höstas med FEDEX och det kostade nästan mera än grejorna jag beställt och sedan klantade FEDEX i Sverige till det så paketet var ute på vift någon vecka.