jens pettersson July 11, 2008 Report July 11, 2008 Hej,jag är nästan ny här men jag har ju inte lagt upp några bilder på bilen så jag gör det nu. Citera
pineman July 11, 2008 Report July 11, 2008 Välkommen, o väldigt snygg bil med snygg grill..... Citera
evert cmc1622 July 12, 2008 Report July 12, 2008 Välkommen!! Snygg!!Vad är det för färg på bilen? Jag har Colorado Röd på min.Evert cmc1622 Citera
jens pettersson July 12, 2008 Author Report July 12, 2008 Hej,tackar för kommentarerna.Grillen är jag osäker på om jag vill behålla,vill ha en svart i och med att jag valde svarta fälgar plus att jag vill ha på nån svart dekor på bilen,så är det nån som vill byta så kan ni hojta till.Färgen är torch red....tror jag(ursäkta stavningen).Jag återkommer med bilder så fort det händer nåt med bilen.Mvh Jens Citera
pineman July 12, 2008 Report July 12, 2008 Hej,tackar för kommentarerna.Grillen är jag osäker på om jag vill behålla,vill ha en svart i och med att jag valde svarta fälgar plus att jag vill ha på nån svart dekor på bilen,så är det nån som vill byta så kan ni hojta till.Färgen är torch red....tror jag(ursäkta stavningen).Jag återkommer med bilder så fort det händer nåt med bilen.Mvh JensDu stavar färgen rätt, så du är ursäktad.....hahaha Citera
P.Lq July 14, 2008 Report July 14, 2008 Hej,tackar för kommentarerna.Grillen är jag osäker på om jag vill behålla,vill ha en svart i och med att jag valde svarta fälgar plus att jag vill ha på nån svart dekor på bilen,så är det nån som vill byta så kan ni hojta till.Färgen är torch red....tror jag(ursäkta stavningen).Jag återkommer med bilder så fort det händer nåt med bilen.Mvh JensDu stavar färgen rätt, så du är ursäktad.....hahahaTror Faktiskt att Torch red och Colorado red är samma färg ,båda har D3som färgkod tror jag , kan ha fel så rätta mig gärna Citera
jens pettersson July 14, 2008 Author Report July 14, 2008 Ok,där ser man.Någon här som vet var man kan få tag på smäckrare sidospeglar?Har sökt lite men jag hittar inte så mycket på spegel fronten,tacksam för svar.Mvh Jens Citera
P.Lq July 14, 2008 Report July 14, 2008 Ok,där ser man.Någon här som vet var man kan få tag på smäckrare sidospeglar?Har sökt lite men jag hittar inte så mycket på spegel fronten,tacksam för svar.Mvh JensTror inte det finns några andra än orginal , har iallafall aldrig stött på något trots att jag surfat runt på alla tänkbara Mustangsidor i värden , men det finns kåpor som du kan få i bilens färg , inte så snyggt tycker jag , men smaken är som ........ Varför inte lacka orginalarna i bilens färg ,det är SNYGGT tycker jag Citera
AJ July 14, 2008 Report July 14, 2008 Tja, sådana här ser rätt bra ut:http://www.southernmustangparts.com/mus ... p-308.html Citera
Joach July 15, 2008 Report July 15, 2008 Ok,där ser man.Någon här som vet var man kan få tag på smäckrare sidospeglar?Har sökt lite men jag hittar inte så mycket på spegel fronten,tacksam för svar.Mvh JensDu kan beställa direkt från http://www.agentfortyseven.com Citera
jens pettersson July 15, 2008 Author Report July 15, 2008 Tackar för den sidan,mycket godis där.Mvh Jens Citera
jens pettersson August 3, 2008 Author Report August 3, 2008 Gilla fälgarna. Är det 19"? var ar du köpt dem?Hej,tackar,det är 20 tummare och dom är köpta i västerås av en firma som heter www.fastcartp.seMvh Jens Citera
jens pettersson August 6, 2008 Author Report August 6, 2008 Hej alla,nu har det blivit lite ändrade omständigheter och jag funderar på att sälja mustangen så om någon är intresserad eller känner någon annan som är ute efter en musse så kan ni höra av er till mej.Mvh Jens070-2462818 Citera
jens pettersson August 6, 2008 Author Report August 6, 2008 Hej alla,nu har det blivit lite ändrade omständigheter och jag funderar på att sälja mustangen så om någon är intresserad eller känner någon annan som är ute efter en musse så kan ni höra av er till mej.Mvh Jens070-2462818 Citera
Gäst August 6, 2008 Report August 6, 2008 Hej alla,nu har det blivit lite ändrade omständigheter och jag funderar på att sälja mustangen så om någon är intresserad eller känner någon annan som är ute efter en musse så kan ni höra av er till mej.Mvh Jens070-2462818 Här går det undan - sa ja säga...Hur länge har du haft bilen? Citera
Alabama Grill August 6, 2008 Report August 6, 2008 Låter som du köpt bilen i spekulationssyfte. Vad blir det nu då? En Toyota Supra? Citera
jens pettersson August 7, 2008 Author Report August 7, 2008 Hej,nej jag har separerat med min sambo och jag ska bo kvar själv i huset och jag har en hund och jag vill ha nåt praktiskt för tillfället,så ni vet alla ni som undrar....Mvh Jens Citera
Alabama Grill August 7, 2008 Report August 7, 2008 Ok, godkännes! Vi väntar på den dagen då du återkommer! Citera
jens pettersson August 7, 2008 Author Report August 7, 2008 Hej,ja än har jag inte försvunnit.....jag hade mycket planer med bilen,men som det ser ut så TROR jag att jag ska sälja den,vi får se vad som händer.Mvh Jens Citera
Recommended Posts