streetsaleen July 22, 2008 Report July 22, 2008 Någon som har ett elschema till Saleens eller vanliga Mustang Gt eller GT500s bränslesystem? behöver hjälp snabbt Mvh Björne Citera
AJ July 22, 2008 Report July 22, 2008 Någon som har ett elschema till Saleens eller vanliga Mustang Gt eller GT500s bränslesystem? behöver hjälp snabbt Mvh BjörneInte för att jag har något svar men det är stor skillnad mellan GT och GT500 systemen. Om det är till din bil så funkar inte en standard GT bränslepump, väl ? Har tyvärr själv fått erfara detta i dagarna då jag tappat bränsletryck så jag måste byta till GT500 pumparna.Kostar mucho dinares ! Citera
croceye July 24, 2008 Report July 24, 2008 Här är i alla fall Whipples dual GT pump harness som kommer med Whipple's 10psi kit. Citera
streetsaleen July 25, 2008 Author Report July 25, 2008 Någon som har ett elschema till Saleens eller vanliga Mustang Gt eller GT500s bränslesystem? behöver hjälp snabbt Mvh BjörneInte för att jag har något svar men det är stor skillnad mellan GT och GT500 systemen. Om det är till din bil så funkar inte en standard GT bränslepump, väl ? Har tyvärr själv fått erfara detta i dagarna då jag tappat bränsletryck så jag måste byta till GT500 pumparna.Kostar mucho dinares ! Nee jag har bytt till Dual fuel pump kit, samma som sitter i Gt500:n fick tag i ett litet vettigare elschema av Saleen, så nu sitter den i. Citera
Recommended Posts