powerroad August 12, 2008 Report August 12, 2008 Hej på er.Jag letar efter en drag krok till min Musse II GHIA.Är det någon som har en som ligger & skräpar hemma så vill jag gärna köpa den.Om inte så kanske nån vet var man kan inköpa en sådan.Låt säga att jag inte får tag på en orginalkrok utan måste skaffa ngt annat, vad säger besiktningen om det...ngn som vet vad som gäller?Det är ju trots allt en veteranbil, kanske är det andra regler för såna?Mvh Anders Citera
Laslo August 13, 2008 Report August 13, 2008 Fasen då att jag han kasta min krok på tippen då. Citera
powerroad August 13, 2008 Author Report August 13, 2008 Attans! ja...man ska aldrig kasta nåt verkar det som !Du kommer möjligtvis inte ihåg var kroken var fäst i bilen.Jag har kikat under & inte hittat några "riktiga" balkar bak att fästa i.Alla tips är välkomna, om jag måste skaffa en annan krok så är det ju bra om den är så lik originalet som möjligt så att jag kan använda rätt fästpunkter. Citera
Antebkvist September 14, 2008 Report September 14, 2008 Har dragkrok på min ghia -74. Kan dock inte svära på att det är ford mustangs orginal krok. Dock får den dra väldigt lite..400kg max tror jag med BE kort.. Citera
Recommended Posts