Gäst August 19, 2008 Report August 19, 2008 Eftersom jag letar efter en svart Mustang undrar jag över kostnaden att montera ett vanligt huv-scoop i efterhand.InköpMontageLackeringTack på förhand, Arno Citera
*Micke* August 19, 2008 Report August 19, 2008 Du kan köpa ett fädig lackerat för drygt 1500kr + frakt.http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=skuMonterar gör du enkelt själv (3m tejp) // Micke. Citera
parar August 20, 2008 Report August 20, 2008 Skickar det där företaget till sverige? och hur tar dem betalt, paypal,visa? Citera
Daniel Linde August 20, 2008 Report August 20, 2008 Skickar det där företaget till sverige? och hur tar dem betalt, paypal,visa?Summit skickar till sverige och dom är jätte stora!Jag betalade med visa kortet sist jag handlade där. Citera
parar August 20, 2008 Report August 20, 2008 a shit varför har jag inte glidit in på deras hemsida tidigare, men vad bra Citera
Tobias CMC1505 August 21, 2008 Report August 21, 2008 a shit varför har jag inte glidit in på deras hemsida tidigare, men vad bra Har du tittat på Discovery någonting på programmen Overhaulin och de andra "Car-makeover" programmen?Dom köper sina grejor från Summitracing. Citera
AJ August 21, 2008 Report August 21, 2008 a shit varför har jag inte glidit in på deras hemsida tidigare, men vad bra vill bara tipsa om www.mustangsunlimited.com . Verkar som om dom har lite lagre priser an t ex summit. Citera
Recommended Posts