Jump to content

Kolfiberhuv!!!


tjompa

Recommended Posts

Hej jag funderar på att köpa en kolfiberhuv till min bil, finns det något företag i sverige som har eller måste jag beställa en från usa? och isåfall så har jag ingen aning om hur man ska gå tillväga...är det någon som köpt bildelar privat därifrån? det enklaste hade ju varit om man gick ihop ett gäng och beställde huvar, fraktmässigt och så...är det någon som vill åtaga sig det? haha jag betalar gärna den som sköter det administrativa..:) har sett bilder på saleen moddad musse med carbonhuv....så jävla kaxigt...måste ha!

ha det bra boys/tjompa

Link to comment
Share on other sites

Hej Tjompa ...

Vil bare lige fortælle at der i tidningen "MUSCLE MUSTANGS & FAST FORDS" ofte er en del annoncer vedr bla. fiber-dele og alt muligt andet godt til MUSTANG .... :)

Man kan vel så ringe til nogle annoncører og fråga hur dom skicker delene ... MEN selvfølgelig er det godt at vide om der er bolag der tager penge uden at sende delene ...

Tidningen forhandles i den store bladkiosk på Malmö station og koster ca 100.-

Se evt: www.musclemustangfastfords.com

Hej från Jan

Link to comment
Share on other sites

Hej!

tackar så hemskt mycket för erbjudandet!

men jag har gjort en helvändning och ska byta till en GT eller något liknande, har ju en slapp v6:a nu, sen är det en jävla färg på min bil så jag får alldeles för mycket uppmärksamhet...

Tack än en gång/tomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...