Lars Oscarsson cmc383 September 8, 2008 Report September 8, 2008 Hej.Det är säkert många som tycker att jag skulle gjort håli huvudet istället för i huven, hittade på en egen variant,kostnad 250.- och fungerar. Citera
Lars Brisman September 10, 2008 Report September 10, 2008 "Vacuum"?Är är det ngt hokus/pokus med tändförställning eller är instrumentet anslutet till insuget för att indikera undertryck, till hjälp för att kunna hålla igen på gasen och spara bensin?Bra idé isf - bättre och bättre ju dyrare soppan blir.Lasse B Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 10, 2008 Author Report September 10, 2008 Hej Lasse.Jo det är en mätare för ekonomisk körning, kan även användas föratt justera tändning o förgasare. Jag har lite konstiga idér ibland, meningen var att det skulle monterasen varvräknare, automat och varvräknare kanske är ok men jag tyckteinte det. Jag ville också se hur billigt man kunde bygga med hus och mätare,huset är tillverkat av sådana rör som används i bashögtalare vinklatoch avsågat på mitten 29.-. Frontdelen för instrument tillverkat av en gamma regskyltshållare o.-,allt sprutat med body spray med lacklager utanpå 45.-, prisetär faktiskt under 200.- klart, mätare 79.-. Citera
JH September 12, 2008 Report September 12, 2008 [Jag ville också se hur billigt man kunde bygga med hus och mätare,huset är tillverkat av sådana rör som används i bashögtalare vinklatoch avsågat på mitten 29.-. Frontdelen för instrument tillverkat av en gamma regskyltshållare o.-,allt sprutat med body spray med lacklager utanpå 45.-, prisetär faktiskt under 200.- klart, mätare 79.-. Citera
Recommended Posts