Tobias CMC1505 Posted September 18, 2008 Report Posted September 18, 2008 Håller på att dona lite i Photoshop då det är ett väldigt skoj tidsfördriv så tänkte att jag kunde slänga upp en bild iaf.Har ni något som ni hållit på med, om det så är med dator eller block och penna så visa gärna det.Alltid roligt att försöka se hur folk tänker när dom gjort bilder.Hade bara en Mustangrelaterad bild dock.. men alltid någon som måste börja en tråd. Däremot är jag nybörjare, så ni som kan behöver ju inte skratta. Quote
Tobias CMC1505 Posted September 18, 2008 Author Report Posted September 18, 2008 Haha, tack för sympatin. Tänkte luska fram någon bild här på forumet och göra om ikväll.. få se om det blir något roligt resultat. Quote
Tobias CMC1505 Posted September 18, 2008 Author Report Posted September 18, 2008 Håller på att dona med några bilder samtidigt.. lessnar så fort jag kör stutt, så drar igång nya projekt hela tiden.Vissa går man tillbaka till och gör klart andra står bara halvklara.Här är iaf en halvklar Poster för Vegabaren.Måste åka och handla men kan ju slänga upp grunden till den iaf.Så får vi se om det blir någon fortsättning. Blev jäkla dålig kvalité vid uppladdningen.. men jag orkar helt enkelt inte göra om. Quote
Guest Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 Håller på att dona lite i Photoshop då det är ett väldigt skoj tidsfördriv så tänkte att jag kunde slänga upp en bild iaf.Har ni något som ni hållit på med, om det så är med dator eller block och penna så visa gärna det.Alltid roligt att försöka se hur folk tänker när dom gjort bilder.Hade bara en Mustangrelaterad bild dock.. men alltid någon som måste börja en tråd. Däremot är jag nybörjare, så ni som kan behöver ju inte skratta. WOW - sicken häftig bild (ja för att vara nybörjare alltså ) Grymt skickligt - du har talangen.... Äre ok om jag skickar upp en 10-15 bilder så du fixar till nåt snyggt De där Photoshop kostar väl som en kompressor ungefär.... Quote
Tobias CMC1505 Posted September 19, 2008 Author Report Posted September 19, 2008 Jomenvisst, om du vill det så. Kan göra någonting annat än detta 5min jobbet isf om du är intresserad.Jäkla pillrigt med småbilder. Din bil passar inte i gröna ränder förresten. Quote
pineman Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 Snyggt, fan grabben har talang. Fortsätt att mata oss med bilder. Kanske du skulle kunna leka lite med denna bild?????http://i453.photobucket.com/albums/qq254/pinebarman/PICT2221.jpg Quote
Tobias CMC1505 Posted September 19, 2008 Author Report Posted September 19, 2008 Snyggt, fan grabben har talang. Fortsätt att mata oss med bilder. Kanske du skulle kunna leka lite med denna bild?????http://i453.photobucket.com/albums/qq254/pinebarman/PICT2221.jpgTackar pineman !Här kommer iaf en som jag gjort lite jobb på.. lite för trött nu men blir nog en fortsättning imorgon med finliret.Blev jag bara tvungen att slänga ihop bilarna för att se.Var så jäkla svårt att få någon ordning på vinklar å proportioner. Dom passar helt enkelt inte ihop hur man än gör. Sen så blev det en till.. men den tänker jag då inte visa än. Quote
pineman Posted September 20, 2008 Report Posted September 20, 2008 Gillar dina ideér, tänk om man skulle bygga om en 65:a med 05:ans front, skulle kanske inte bli en hit = gammalt muller med modern framvagn, hehehe.... Tack för påhittigheten... Quote
Guest Posted September 21, 2008 Report Posted September 21, 2008 Jomenvisst, om du vill det så. Kan göra någonting annat än detta 5min jobbet isf om du är intresserad.Jäkla pillrigt med småbilder. Din bil passar inte i gröna ränder förresten. Tusen tack - kul att du fixade till min profilbild Nä gröna ränder e inge å ha..... Quote
Tobias CMC1505 Posted September 21, 2008 Author Report Posted September 21, 2008 Tusen tack - kul att du fixade till min profilbild Nä gröna ränder e inge å ha..... Haha, fasen vad skoj att du tog den som profilbild !Dock tycker jag själv inte om den så mycket så om du slänger över lite bilder till; obbelitos@hotmail.com såkan jag ordna lite på kvällarna nu när jag är ute på jobb så får du lite bilder till helgen ! Quote
Guest Posted September 21, 2008 Report Posted September 21, 2008 Tusen tack - kul att du fixade till min profilbild Nä gröna ränder e inge å ha..... Haha, fasen vad skoj att du tog den som profilbild !Dock tycker jag själv inte om den så mycket så om du slänger över lite bilder till; obbelitos@hotmail.com såkan jag ordna lite på kvällarna nu när jag är ute på jobb så får du lite bilder till helgen ![/quote:45mzsz07]Ja den där med gröna linjer var helt uteslutet - nu blev det lite som omgivningen upplever - Cobran "Sally" - när vi blåser förbi. Perfekt helt enkelt..... Möjligen att de är mer vana att se bakändan Jag nöjer mig så. Tack ska du ha å fortsätt med att uteckla fotochop-kunskaperna. Quote
Recommended Posts