Dr Frelin September 22, 2008 Report September 22, 2008 Kanske redan finns länkad här men... va på TV igår! Citera
pineman September 22, 2008 Report September 22, 2008 Kommer i repris ikväll igen.......varför betala TV-licens. Nån som betalar ??? Citera
Fröberg September 22, 2008 Report September 22, 2008 Kommer i repris ikväll igen.......varför betala TV-licens. Nån som betalar ???Jag gjorde inte det tills dom ringde och lurade mig... Försökte slingra mig som fan och hon avslutar med att säga - Jaha men vi ser att du köpte en 42" LCD på Expert för 3 veckor sedan.. Det var bara att börja pröjsa. Citera
Dr Frelin September 22, 2008 Author Report September 22, 2008 Kommer i repris ikväll igen.......varför betala TV-licens. Nån som betalar ???Jag gjorde inte det tills dom ringde och lurade mig... Försökte slingra mig som fan och hon avslutar med att säga - Jaha men vi ser att du köpte en 42" LCD på Expert för 3 veckor sedan.. Det var bara att börja pröjsa. Dom kan man väl ge bort i precent! Citera
Fröberg September 22, 2008 Report September 22, 2008 Kommer i repris ikväll igen.......varför betala TV-licens. Nån som betalar ???Jag gjorde inte det tills dom ringde och lurade mig... Försökte slingra mig som fan och hon avslutar med att säga - Jaha men vi ser att du köpte en 42" LCD på Expert för 3 veckor sedan.. Det var bara att börja pröjsa. Dom kan man väl ge bort i precent! [/quote:2ck1txnt]Orkar inte dra hela konversationen. Men jag hade förnekat och sagt allt, typ den har gått sönder bla bla bla bla.Efter typ 5 minuter säger hon - Jaha men vi ser att du köpte en 42" LCD på Expert för 3 veckor sedan.. Det var en slipad kärring det kan jag säga Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 22, 2008 Report September 22, 2008 Hej.Det var en del i det som va meningen med DIGITAL TV,bättre koll på vanligt folk. Citera
streetsaleen September 23, 2008 Report September 23, 2008 Kommer i repris ikväll igen.......varför betala TV-licens. Nån som betalar ???Jag gjorde inte det tills dom ringde och lurade mig... Försökte slingra mig som fan och hon avslutar med att säga - Jaha men vi ser att du köpte en 42" LCD på Expert för 3 veckor sedan.. Det var bara att börja pröjsa. haha du skulle sagt att det var en present till dina föräldrar Citera
Knugen October 1, 2008 Report October 1, 2008 Gör som kompisen: Dagen efter att tv pejlaren varit på besök så ringde han till radio och tv tjänst och sa att han sålt tv'n. Han behövde inte betala något Citera
Recommended Posts