TheGreenOne September 23, 2008 Report September 23, 2008 Fick min fina bil idag (bilder kommer)Men jag märkte en sak, klumpfot som man är så fick man motorstopp några gånger när man skulle krypköra, vilket då dödade motorn.Min fråga är då, varför går det inte att starta motorn direkt? vad behöver man göra för att bara köra igång den igen? Jag får typ vänta ett litet tag/flippa med larmet för att sedan efter ett tag kunna starta bilen igen... någon som har samma sak eller vet hur man kommer runt det?Vill ju inte fastna någonstans stående ifall man misslyckas igen Citera
grufman September 23, 2008 Report September 23, 2008 skall inte behövas, däremot måste du trycka ner kopplingspedalen för att få motorn att starta. Man behöver inte fippla med larmet så vida du inte har ett eftermarknadslarm. Citera
TheGreenOne September 23, 2008 Author Report September 23, 2008 ah okej, ska vara extra noga med det nästa gång och se ifall det går bättre då Citera
Papz September 24, 2008 Report September 24, 2008 skall inte behövas, däremot måste du trycka ner kopplingspedalen för att få motorn att starta. Man behöver inte fippla med larmet så vida du inte har ett eftermarknadslarm.Jag har blivit stående för att jag inte tryckt ner den helt i botten utan bara lite lagom. Det blir mycket annat feppel innan jag fått igång den! Citera
aahrling September 24, 2008 Report September 24, 2008 Har råkat ut för samma sak... Skönt att man kom på vad det var dock Citera
Recommended Posts