Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Saleen Mustangen är hemma nu!!!

Featured Replies

Vi var och hämtade Saleenen idag i Göteborg. Vilken jäkla fin bil det var,den var i nyskick. Inga skråmor eller repor i bilen.Körde den en runda med den den var mycket piggare än den röda Mustang GT :n jag hade innan.Det var roligt att köra V8 manuellt.Kändes bra att växla med.Var riktigt rapp kändes som där var fler hästkrafter i Saleenen.Vilket ljud där var i avgasrörena,hördes riktigt rått ljud i dom.Lägger ut lite bilder på pärlan.

Wow ser riktigt fin ut!

En manuell är alltid lite piggare än en automat, automatlådan snor ett gäng häst.

Sen har du andra slutburkar på den också, det kan kanske göra ett par pållar.

hehe fan va läcker, gött Evert, nu har du också en trevlig bil :)

Själv har man fixat lamporna nu och har tagit semester en vecka, nu ska jag bara ut och cruisa runt landet :)

Grattis!

Tycker färgen är skitsnygg! Hade den på min -05 GT!

Det suger nu när säsongen i princip är över dock... :evil:

Nästa år har du en riktig killer!

Grattis!

Tycker färgen är skitsnygg! Hade den på min -05 GT!

Det suger nu när säsongen i princip är över dock... :evil:

Nästa år har du en riktig killer!

Säsongen för en Mustang tar väl aldrig slut???

Må så vara att bilen står i garaget men det måste ju putsas och optimeras... eller?

Grattis!

Tycker färgen är skitsnygg! Hade den på min -05 GT!

Det suger nu när säsongen i princip är över dock... :evil:

Nästa år har du en riktig killer!

Säsongen för en Mustang tar väl aldrig slut???

Må så vara att bilen står i garaget men det måste ju putsas och optimeras... eller?

Det är ju ifs jävligt sant..!

Grattis till din pärla. Himla snygg färg 8) Fälgarna ser ovanliga ut - snygga åsså...

Blir de nå åka innan snön kommer till Tomelilla då :?:

  • Author
Grattis till din pärla. Himla snygg färg 8) Fälgarna ser ovanliga ut - snygga åsså...

Blir de nå åka innan snön kommer till Tomelilla då :?:

Hallå Håkan. Tackar för omdömet. Trevligt att träffas i somras hoppas att Mustang-klubben kan göra något liknande pony tour sweden nästa år?Jodå måste bes för att kunna försäkra bilen,någon liten tur blir det säkert.

Grymt fräck - måste känns gott nu när den är hemma hel och fin :D

Snart är det vår igen...

//Håkan

jag vill inte göra någon ledsen nu..men jag såg en fet musse på exclusive cars igår...

Grabber Orange

Boss-stripes i matt-svart

Shaker scoop

FETT!!!

Vilken ful bil... å blå oxå.... Skulle aldrig få för mig att köpa en sån bil :--:--:-- (vi kan byta rakt över med min volvo 740, så du slipper se den varje dag...) :--:--

Jag tror den Saleen modellen utan kompressor ska leverera 330 hk på bakhjulen.

O Grattis Evert till en Jävligt fin Saleen Cab ;)

  • 3 weeks later...

330hk på bakhjulen`? Det är ju rätt mycket mer än Gt,n lämnar på bakhjulen!

Jag tror den Saleen modellen utan kompressor ska leverera 330 hk på bakhjulen.

O Grattis Evert till en Jävligt fin Saleen Cab ;)

335 i motorn enligt Saleen med dessa förändringar:

24 lb/hr Fuel Injectors

98 mm MAF

Hi-flow Inlet Tube, Air Box Cover & Filter

Power Pulleys & SFI Approved Damper

PowerFlash™ Performance Calibration

Inte bara en SCT-tune.......... :D

Sen har den ju 3:73 i bak för lite extra skjuta !!

Jag tror den Saleen modellen utan kompressor ska leverera 330 hk på bakhjulen.

O Grattis Evert till en Jävligt fin Saleen Cab ;)

335 i motorn enligt Saleen med dessa förändringar:

24 lb/hr Fuel Injectors

98 mm MAF

Hi-flow Inlet Tube, Air Box Cover & Filter

Power Pulleys & SFI Approved Damper

PowerFlash™ Performance Calibration

Inte bara en SCT-tune.......... :D

Sen har den ju 3:73 i bak för lite extra skjuta !!

vet inte hur det är på -06. men tog du den specen ifrån -08?

Vet iaf att det skiljer lite på SC modellen -05 till -07

Jag tror den Saleen modellen utan kompressor ska leverera 330 hk på bakhjulen.

O Grattis Evert till en Jävligt fin Saleen Cab ;)

335 i motorn enligt Saleen med dessa förändringar:

24 lb/hr Fuel Injectors

98 mm MAF

Hi-flow Inlet Tube, Air Box Cover & Filter

Power Pulleys & SFI Approved Damper

PowerFlash™ Performance Calibration

Inte bara en SCT-tune.......... :D

Sen har den ju 3:73 i bak för lite extra skjuta !!

vet inte hur det är på -06. men tog du den specen ifrån -08?

Vet iaf att det skiljer lite på SC modellen -05 till -07[/quote:2tpsntjo]

Ja, det var ju förstås 08:a specen jag tog. Tänkte inte på att det var en 06:a.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.