pineman January 16, 2009 Report January 16, 2009 Grattis MOS, gör nu inte mos av den bara..... Citera
MOS January 16, 2009 Author Report January 16, 2009 Tack för det Göran! Ser fram emot att åka ståndsmässigt till kommande Uppsalaträffar Pineman; den enda mosning som bilen kommer att få dras med är föraren... /M-O Citera
MOS January 30, 2009 Author Report January 30, 2009 Ja, då var det äntligen klart. Registreringsbesiktning idag utan problem även om besiktningskillen var tveksam till blinkersen i backspeglarna som jag monterat.Nu kan våren få anlända... /M-O Citera
Göran H January 31, 2009 Report January 31, 2009 Grattis nu finns det inga hinder längre utan bara ut och åk Citera
HD-Man January 31, 2009 Report January 31, 2009 Ja då får vi väl ta det även den officiella vägen GRATTIS MATS OLOF till ett genuint jobb och till en riktigt snygg skuta obesudlad av snikna mellanhänder *lol*// Per Citera
MOS February 1, 2009 Author Report February 1, 2009 Man brukar säga att "själv är bäste dräng" och det kan väl passa i mitt fall. MEN utan detta eminenta Mustangforum hade jag inte initierat och genomfört köpet på egen hand. Så tack till Er alla där ute som gör forumet till vad det är!Mvh Mats-Olof Citera
Recommended Posts