Jump to content

Recommended Posts

Hej på er alla. Jag hoppas ni Mustang vänner oxo gillar att ha en vask äkte Shelby blant er :) Jag har nu köpt mej en slik bil :D och vill få lov att visa den frem här på erans forum. Jag har kommit i kontakt med killarna på Sweden Mustang i Borås och gjort avtal med dom om lite kosmetic make up :lol: som säkning, eksos anlegg (Bassani) och "lite" till. Skal legge ut mer bild när detta blir gjort. Skal nu oxo melde mej inn i erans Mustang Klubb.

Hoppas jag fixar att legga vid bild nu.

Norsk i Sverige :)

Kenneth

Hej på er alla. Jag hoppas ni Mustang vänner oxo gillar att ha en vask äkte Shelby blant er :) Jag har nu köpt mej en slik bil :D och vill få lov att visa den frem här på erans forum. Jag har kommit i kontakt med killarna på Sweden Mustang i Borås och gjort avtal med dom om lite kosmetic make up :lol: som säkning, eksos anlegg (Bassani) och "lite" till. Skal legge ut mer bild när detta blir gjort. Skal nu oxo melde mej inn i erans Mustang Klubb.

Hoppas jag fixar att legga vid bild nu.

Norsk i Sverige :)

Kenneth

Välkommen in i gänget Kenneth. :--

Kul att tipset du fick ledde till en kontakt och en lite vassare Shelby :twisted::twisted:

Killarna på www.swedenmustang.com är toppen Du kommer att bli MER än nöjd.

En fin bil har du oxo det höll jag på att glömma att säga till dig :oops: