Jump to content

Hoppas ni gillat Shelby


navion

Recommended Posts

Hej på er alla. Jag hoppas ni Mustang vänner oxo gillar att ha en vask äkte Shelby blant er :) Jag har nu köpt mej en slik bil :D och vill få lov att visa den frem här på erans forum. Jag har kommit i kontakt med killarna på Sweden Mustang i Borås och gjort avtal med dom om lite kosmetic make up :lol: som säkning, eksos anlegg (Bassani) och "lite" till. Skal legge ut mer bild när detta blir gjort. Skal nu oxo melde mej inn i erans Mustang Klubb.

Hoppas jag fixar att legga vid bild nu.

Norsk i Sverige :)

Kenneth

Link to comment
Share on other sites

Hej på er alla. Jag hoppas ni Mustang vänner oxo gillar att ha en vask äkte Shelby blant er :) Jag har nu köpt mej en slik bil :D och vill få lov att visa den frem här på erans forum. Jag har kommit i kontakt med killarna på Sweden Mustang i Borås och gjort avtal med dom om lite kosmetic make up :lol: som säkning, eksos anlegg (Bassani) och "lite" till. Skal legge ut mer bild när detta blir gjort. Skal nu oxo melde mej inn i erans Mustang Klubb.

Hoppas jag fixar att legga vid bild nu.

Norsk i Sverige :)

Kenneth

Välkommen in i gänget Kenneth. :--

Kul att tipset du fick ledde till en kontakt och en lite vassare Shelby :twisted::twisted:

Killarna på www.swedenmustang.com är toppen Du kommer att bli MER än nöjd.

En fin bil har du oxo det höll jag på att glömma att säga till dig :oops:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...