Jump to content

Böcker

Tobias CMC1505

Recommended Posts

Hallå hallå !

Är väldigt intresserad över att få tag i en bok gällande Small Block renovering samt en bok som är mer inriktad på 71-73 renovering.

Har hittat massa böcker men dom rör ju 64-73 eller 68-73 etc etc..

Det jag undrar är om det går att få tag på dessa böcker här i Sverige eller är det bara en beställning från USA som gäller?

Tittade på Haynes.se med hittade ingenting rörande Mustang.. om man inte ska klassa det som en Scorpio då.. :roll::--

Eller om ni har något överblivet exemplar som ligger på hyllan så dra iväg ett Pm!

Mvh

Tobias

Vill du ha boken som Pelle rekommenderar så kan du komma och plocka upp den hos mig, Tobbe. No charge! Den ligger bara på hyllan...

Det är en mkt bra bok tycker jag med, allt gås igenom mkt pedagogiskt och tydligt. En nybörjare som jag har haft mkt nytta av att läsa den. Tyvärr innehåller boken ingen/mkt lite info om 351C utan endast W. Därför kan jag i sammanhanget rekommendera systerboken som går igenom en 351C-renovering: How to Rebuild FORD Engines V8, 351C, 351M, 400 429, 460 - Denna vill jag dock spara på tills mitt eget bygge är ute på gatan... 8)

Man ska ju kramas i trafiken. :--

Böckerna jag har är i princip desamma, bara olika motorer som gås igenom så jag kan ju bjussa på lite goodwill tycker jag.

För er andra så finns den i lager på AdLibris för 176:-

Man ska ju kramas i trafiken. :--

Böckerna jag har är i princip desamma, bara olika motorer som gås igenom så jag kan ju bjussa på lite goodwill tycker jag.

För er andra så finns den i lager på AdLibris för 176:-

Tack för tipset.

Håller med om kramandet också.

Har beställt på Adlibris där fanns mycket gott så man blev av med en massa dollares igen. :--:--:--

Appropå kram så är det ännu bättre med hångel:

http://www.expressen.se/sex/1.1369317/h … tar-stress

..

Appropå kram så är det ännu bättre med hångel:

http://www.expressen.se/sex/1.1369317/h … tar-stress

Om man nu inte har någon partner, har du då några knep i bakfickan för hur man kan göra med sin älskling i garaget?

Ha ha ha.. :--

Men det stod inget om partner i den :oops:

Tänk va massa stressade trevliga damer som det finns som om du har med annonsen kanske ställer upp på hångel för att slippa vara stressade :--:--

Men med tanke på hon i garaget så kan man nästan säga att du vidrör henne dagligen alltså kan hon eller du inte vara stressade. :--:--

Slutsats du behöver inte ha annonsen i fickan :lol::lol: