Jump to content

Saleenen gick igenom reg-bes nu!!!

Recommended Posts

Var ock reg-bes Saleenen i fredags gick inte igenom förra gången.Det blev klartecken denna gången.Har satt på Steeda mätarna blev riktigt snyggt tycker jag.Har även satt på Eu ljus på bilen. Fick låna min kollega Thore hans California special avgasrör,buller-intyget gick inte heller igenom.Det gäller bara första gången sen kan man bes med original ljuddämparna på.Ser konstigt ut på bilen,hörs ingenting om man jämför med original blåsen.Skall byta dom nästa vecka.Har satt på Saleen dekaler där bak blev snyggt tycker jag,även en dekal till bromsljuset i mitten. Lägger ut lite bilder på bilen.

ser konstigt ut me vita skärmblinkers. e ju van att se röda, men fy fan va snyggt det vart med vita istället :D du ska väl inte behålla bakljusen som e på nu hoppas jag? :--

Förresten vart fick du tag i dekalen till bromsljuset i mitten?

ser konstigt ut me vita skärmblinkers. e ju van att se röda, men fy fan va snyggt det vart med vita istället :D du ska väl inte behålla bakljusen som e på nu hoppas jag? :--

Förresten vart fick du tag i dekalen till bromsljuset i mitten?

Jag köpte den kromade stora Saleen dekalen på Ebay.Fick ett mail senare om jag var intressead av bromsljusdekalen.Fick den gratis hemskickad ifrån Canada.Skulle skicka bilder tillbaka sa han.Här kommer länken:

http://motors.search.ebay.com/?from=R40 ... er+inserts

Mycket läcker, grattis!

Kunde inte låta bli å dra en repa i söndags. Det var rätt kallt å köra med

rutan nere i -5 grader men vad gör man inte för å höra lite gött V8 ljud

Mycket läcker, grattis!

Kunde inte låta bli å dra en repa i söndags. Det var rätt kallt å köra med

rutan nere i -5 grader men vad gör man inte för å höra lite gött V8 ljud

Tackar för alla svar.Har satt på original-blåsen igen.Hördes riktigt gott. Har nu fått svenska nummerplåtar till bilen. Längtar redan till våren så man kan ut och cruisa med bilen