Macke29 November 26, 2008 Report November 26, 2008 Hej undrar om man sätta dit nackstöd i en org stol eller det finns stolar med det.har sett att det finns en anna typ av klädsel så stolarna blir mer skålade.men dom bilderna jag sett är det nackstöd på stolarna. Citera
JohnB November 26, 2008 Report November 26, 2008 Hej undrar om man sätta dit nackstöd i en org stol eller det finns stolar med det.har sett att det finns en anna typ av klädsel så stolarna blir mer skålade.men dom bilderna jag sett är det nackstöd på stolarna.Nackstöd blev inte integrerad i stolen før i 1968. Då som tilval.Men Rotunda som sålde prylar til Ford hadde dom her kiten; Citera
pools November 26, 2008 Report November 26, 2008 Försök få tag på ett par stolar från en sen 68:a eller 69:a. Dom har nackstöd.Jag satte in 69:an stolar i min. Nu ser ju stolarna lite annorlunda i 67:an. Mendom passar i bilen. Eller byt till modernare stolar. Då får du även möjlighetenatt ändra lutningen på ryggstödet. Mvh. Citera
Macke29 November 28, 2008 Author Report November 28, 2008 Tack för hjälpen det lutar nog åt ett par modernare stolar så kanske man sitter kvar i dom med. Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 28, 2008 Report November 28, 2008 Kolla på blocket Mustang, en av medlemmarna i Musseklubbensäljer ett par solar med hög rygg sitter i en 67a, jag har sett dom och provsuttit, väldigt bra komfort och snygga. Citera
Macke29 November 28, 2008 Author Report November 28, 2008 har sett dom men det är typ samma som jag har i min nu.Så jag ville ha något annat som är mer skålat. Citera
Lars Brisman November 29, 2008 Report November 29, 2008 Hej!Jag micklade dit stolar från Sierra Cosworth i min 67:a.Sitter gudomligt!/Lasse B Citera
Macke29 November 30, 2008 Author Report November 30, 2008 ser bra ut lars var det mycket mek att få dit dom.har du själv klätt om dom. Citera
amberman December 6, 2008 Report December 6, 2008 Så här blev det på min Fastback-67, fällbara och bra komfort.Hälsningar Amberman Citera
Lars Brisman December 6, 2008 Report December 6, 2008 Snyggt jobbat hr Amberman!Vad är det för stolar?Bättre än mina Cosworth som inte är fällbara,men - vad f-n skall man in i baksätet för?Lasse B Citera
amberman December 8, 2008 Report December 8, 2008 importeras av www.grunt.se ett Linklöpings baserat företagleverans kan ske genom migHälsningar Ambermane:heimdahl.lkpg@tele2.se Citera
Recommended Posts