ThomasFB Posted November 28, 2008 Report Posted November 28, 2008 Hej alla virtualvänner.P.g.a missbruk av mitt tidigare användarnamn (på annat håll) vill jag härmed byta till ThomasFB.Samma knasboll med allehanda irrelevanta inlägg, dock Quote
Per Berglund Posted November 28, 2008 Report Posted November 28, 2008 Bra att du valde ett mänskligt namn! Om det nu är det? Det är annars urtrist med dom här användarnamnen som inte binder till en person.Finns många här som skulle behöva göra det! Quote
ThomasFB Posted November 28, 2008 Author Report Posted November 28, 2008 Tack, du har rätt.Mvh,Thomas Quote
Janne Holm CMC1740 Posted November 28, 2008 Report Posted November 28, 2008 Ja de som inte använder sitt namn kanske har något att dölja Skämt och sido men jag tycker dessutom att det är bra är att man anger var man befinner sig i vårt land.heja LHC kom igen nu efter tre raka förluster Quote
pineman Posted November 28, 2008 Report Posted November 28, 2008 Bra då kan vi missbruka ditt nya nick då????? Och se hur länge du står ut denna gång då?????hahahahaha..Nä fan, hoppas du får lugn o ro nu då... Quote
MathiasW Posted November 28, 2008 Report Posted November 28, 2008 "kombatsanta".. blir väl inte mänskligare än så va? Quote
Lassemålare CMC 2071 Posted November 28, 2008 Report Posted November 28, 2008 Vad är det. MVH La sse. Quote
ThomasFB Posted November 29, 2008 Author Report Posted November 29, 2008 Bra då kan vi missbruka ditt nya nick då????? Och se hur länge du står ut denna gång då?????:Det ger en bra anledning till att helt lägga av med nätskrivandet och koncentrera sej på viktigare saker Quote
Tobias CMC1505 Posted November 29, 2008 Report Posted November 29, 2008 Lätt hänt när man har för lite att göra och är alldeles för kaxig bakom tangenterna. Quote
ThomasFB Posted November 29, 2008 Author Report Posted November 29, 2008 Lätt hänt när man har för lite att göra och är alldeles för kaxig bakom tangenterna. Förklara gärna närmare, filosofin i denna utsaga är ganska mycket större än mitt förstånd. Quote
Recommended Posts