December 16, 200816 yr comment_65502 Någon som vet vilka komponenter som behövs för att göra denna -72 originalratt funktionsduglig? Bifogar en bild som den är (har inga andra delar till den).
December 17, 200816 yr comment_65512 Hej.Ratten är 71 standard och satt ej i 72or, standardratten 72 var3 ekrad och options var en kraftigare 2 ekrad som in kalladesDeluxe 2 ekrad.Förklara en gång till. 71 ratt standard 2 ekrad, den du har, optionratt 71 var den 3 ekrade.1972 var standard den 3 ekrade från 71, option var den 2 ekrademed kraftigare mitt s.k. Deluxe.1973 var också den 3 ekrade standard och den 2 ekrade kraftigaoption Deluxe.Det lustiga är att den 2 ekrade s.k. Deluxe fanns redan i 1970Mustang, 3 ekrade Deluxe ratten fanns redan 1969 med inbyggd signalring i gummi runt rattens insida s.k. Rim-blowoch standard var den 2 ekrade typ 71 ratten med en extrasignalring i metallbåge underkant.Nu blev det jäkligt rörigt även i min tomma skalle, fler fårhjälpa till med bilder, jag har inga bra bilder.
December 17, 200816 yr Author comment_65522 Jag har föreställt mig att den bör se ut som din bild i nedre vänstra hörnet (av dina 4 bilder). Eftersom jag också antagit att det är en flora av varianter så törs man inte riktigt beställa delar förrän man vet om det är "rätt". Har sett på någon sprängskiss att det är ganska många delar som behövs men det är svårt att få en överblick.
December 17, 200816 yr comment_65524 Fick in min mach 1 till Göteborg idag. Det sitter en sån där 2-ekrad i den. Jag byter till en Grants ratt i vinter.Kan det vara intressant? Ge mig ett bud på den.
December 17, 200816 yr comment_65526 Jag har föreställt mig att den bör se ut som din bild i nedre vänstra hörnet (av dina 4 bilder). Eftersom jag också antagit att det är en flora av varianter så törs man inte riktigt beställa delar förrän man vet om det är "rätt". Har sett på någon sprängskiss att det är ganska många delar som behövs men det är svårt att få en överblick.http://www.therimblowbuddy.com/page/page/458615.htmJohn
December 17, 200816 yr comment_65532 Fick in min mach 1 till Göteborg idag. Hur såg den ut Ja det började med att det var inte en sån färg som jag trodde jag trodde att pewter var samma som silver men denna var ju nästan guldfärgad tyckte jag men den är skitsnygg Nu skall handelskammaren och tullen säga sitt imorgon så på fredag får man nog hämta hem henne
December 18, 200816 yr comment_65544 Det stämmer,det är olika färgnyanser på light pewter om du har 72 eller 73a. Det märkte jag när jag köpte färg på mekonomen. Fick den nyansen som du har och det stämde inte med min som går mot silver. Micro skaffade exakt rätt kulör till min -73a.
December 18, 200816 yr comment_65545 Det stämmer,det är olika färgnyanser på light pewter om du har 72 eller 73a. Det märkte jag när jag köpte färg på mekonomen. Fick den nyansen som du har och det stämde inte med min som går mot silver. Micro skaffade exakt rätt kulör till min -73a. Ok men jag har en 71:a hoppas inte det finns en tredje pewter
December 20, 200816 yr comment_65604 Har gick det att köra hem bilen var det som de lovat eller är du fortfarande cho ckad
December 20, 200816 yr comment_65608 Har gick det att köra hem bilen var det som de lovat eller är du fortfarande cho ckadDet gick alldeledes utmärkt att köra hem Jag har inte synat den riktigt ännu men första anblicken är ju alltid kvar och den sa att den är fin Bilen har ju sina skavanker men den är trots allt 37 år gammal och tom jag hade skavanker då Det kommer lite mer utförligt när jag har tvättat och putsat lite grann
December 22, 200816 yr comment_65719 Nu har du ju tvättat och putsat bilen i 3 dagar Bege,har du inga bilder på nyförvärvet eller håller du på att slipa rost