birre January 4, 2009 Report January 4, 2009 Har köpt en fördelnigsplint(block) för skivbromsar runt om från NPD, naturligtvis var det inga nipplar med. Den bakre utgången ska ha en 9/16 UNF med 18 stigning (utv. gänga) för 5 mm bromsrör. Någon som vet var man får tag på en sådan. NPD var inte speciellt hjälpsamma när jag frågade dom, var andra gången jag blev besviken på dom (dom har jävligt dåliga kofångare) så nu är det nog sluthandlat därifrånPer Citera
maberg January 5, 2009 Report January 5, 2009 Hej!Du kan få tag på nipplar hos Hansen Racing i Spånga eller beställ genom Mekonomen, MECA-butik eller AUTO-Experten.Mvh, Citera
Leffe N cmc712 January 5, 2009 Report January 5, 2009 Sist jag gjorde nya bromsrör så fick jag inte tag på den stora nippeln, varken på Hansen eller någon annan stans. Men det kan ju hända att dom har fått in nipplarna på Hansen... Citera
CMC 1061 Berra January 5, 2009 Report January 5, 2009 Annars brukar BBS i spånga ligga på sådant. Om inte Hansen skulle ha. Sedan finns Persåker och fråga med.Berra Citera
Leffe N cmc712 January 5, 2009 Report January 5, 2009 Ja! BBS har mycke bromsdelar. Jag var där i fredags och fick nya slangar tillverkade... Citera
birre January 8, 2009 Author Report January 8, 2009 tack för tipsen, hoppas att någon av firmorna har nippeln, har gått bom hos ett antal andra firmorPer Citera
Recommended Posts