Jump to content

Projekt: Mustang 1967 HT (Deadline: År 2024)


mrhaggiz

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hur gick det med investeringen ?????? :think::think:

Ja, du johan....den gick åt helvete...Blåste 65 000:- på ett glasparti till våran utbyggnad idag :shock:

Inget att vara bitter över :D

Imorrn skall Krille tona rutorna på bilen :D

Man får vara glad åt det lilla.

Link to comment
Share on other sites

Helvete så kan du ju inte göra. Jag trodde att man kunde lita på dig.Får hoppas att glaspartiet blir bra då.Ser fin ut mot snön måste jag ju säga bra gjort cederkrona :thumbup::clap::thumbup:

Har inte gett upp hoppet om investeringen ännu....har ett "hemligt" konto för sådana investeringar :D Jag återkommer.

Är ni hemma imorrn eftermiddag? tänkte komma förbi och ta en balja lut och lämna fars data.

Link to comment
Share on other sites

Mycket snygg bil. Den kommer bli en blickfångare när du är klar. :thumbup:

Tackar! Det är ju första gången jag gör detta, så det är roligt att höra :D

Då har du nybörjartur eller du har skruvat i bilar förut. :D

Har alltid haft ett brinnande intresse för bilar, dock har min hovmekaniker Johan (Mrpontiac ovan) alltid meckat åt mig.

Denna gång försöker jag göra det mesta själv, det jag inte löser har jag goda vänner som är snälla och ställer upp med.

Har lärt mig en hel del av Johan...han är så pedagogisk när han lär ut: Mummel....Helvete...flytta på dig så gör jag det :D

Link to comment
Share on other sites

Idag passade jag på att beställa lite smågodis som hindrat mig att montera vissa detaljer.

Måste säga att Tony´s Autoparts är otroligt trevlig att ha och göra med. Snabba leveranser och mycket hjälpsam.

Alltid roligt att ha med sådanna företag och göra.

Link to comment
Share on other sites

Helvete så kan du ju inte göra. Jag trodde att man kunde lita på dig.Får hoppas att glaspartiet blir bra då.Ser fin ut mot snön måste jag ju säga bra gjort cederkrona :thumbup::clap::thumbup:

Har inte gett upp hoppet om investeringen ännu....har ett "hemligt" konto för sådana investeringar :D Jag återkommer.

Är ni hemma imorrn eftermiddag? tänkte komma förbi och ta en balja lut och lämna fars data.

Nej det va vi inte , Victor hade kalas på Monkey Town . Till helgen kanske ?

Link to comment
Share on other sites

Friskt kapat hälften vunnit..... Ska bli skoj att få se när allt börjar bli klart :!:

Finns ju nytt att köpa om man ångrar sig!

Roligare att få kärran som man vill ha den än en strikt orginal bil, men det är min högst egna åsikt det :--

PS: orginal kan vara fint det också men inget jag strävar efter direkt.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

JJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag blev det en premiärtur :D:D:D:D:D

Har grejat en hel del i helgen och idag blev det dags för årets premiärtur, dock något spartans då all inredning ej är monterad och avsaknaden av bakruta :shock:

Har ett litet problem med 6x9 högtalarna som är för höga för att få i rutan :evil: skall försöka hitta en lösning på det snarast.

Monterade oljekylet till lådan, diverse frontdetaljer, handsfack mm..

Bifogar lite bilder!

CIMG2454.jpg

CIMG2455.jpg

CIMG2456.jpg

CIMG2457.jpg

CIMG2458.jpg

CIMG2459.jpg

CIMG2461.jpg

CIMG2462.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...