mrhaggiz September 3, 2009 Author Report September 3, 2009 Fick experthjälp idag av lillgrabben som demonterade glidskenorna från dom gamla stolarna Citera
mrhaggiz September 3, 2009 Author Report September 3, 2009 Demonterade mittkonsollen och skrubbade rent den så gott det gick! Jäklar va skit det satt ingrott i den Citera
mrhaggiz September 3, 2009 Author Report September 3, 2009 Det ser bra ut. Lycka til i fortsättningen.BerraTusen tack! Det är alltid roligt att få lite värmade ord! Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 4, 2009 Report September 4, 2009 Du skall få lite värmande ord från mig också, dugör ett jättejobb som ser ut att bli kalas, jag ärväldigt glad över att det finns fler som vill fixaoch inte bara åka. Det primära är förståss att få åka, men erkännlite skruva ger huvudet lite extra, jag ser detsom en avkoppling att få grunna lite på saker. Hoppas du blir klar innan grabben tar körkortbara jag skojade lite, hoppas du godtar det. Citera
mrhaggiz September 4, 2009 Author Report September 4, 2009 Du skall få lite värmande ord från mig också, dugör ett jättejobb som ser ut att bli kalas, jag ärväldigt glad över att det finns fler som vill fixaoch inte bara åka. Det primära är förståss att få åka, men erkännlite skruva ger huvudet lite extra, jag ser detsom en avkoppling att få grunna lite på saker. Hoppas du blir klar innan grabben tar körkortbara jag skojade lite, hoppas du godtar det. Tackar tackar Håller med dig, för mig funkar mekandet lite som terapi Livet går i 110 km/h hela dagarna med jobb,hus,barn, familj etc.och det är jätteroligt, men ibland kan man nästan ladda batterierna lite om man i lugn och ro får gå ut i garaget och skruva lite För mig som är obotlig tidsoptimist och vill ha allt klart NU!!! så är det nyttigt att få greja med ett långtidsprojekt som får ta den tid det tar MvhAndreas Citera
mike85 September 7, 2009 Report September 7, 2009 Förstår precis vad ni menar.synd bara att man inte får vara i garaget så mycke man fill för frugan.Hur ska man få henne att förstå???Tror iaf att din musse kommer bli riktigt fin å ljudet ser fett ut!!Lycka till Citera
Janne Holm CMC1740 September 7, 2009 Report September 7, 2009 Förstår precis vad ni menar.synd bara att man inte får vara i garaget så mycke man fill för frugan.Hur ska man få henne att förstå???Tror iaf att din musse kommer bli riktigt fin å ljudet ser fett ut!!Lycka tillEnkelt gör som jag köp en häst åt henne Citera
mike85 September 7, 2009 Report September 7, 2009 HAHA alldrig i livet.då blir det säkert jag som få ta hand om den Citera
mrhaggiz September 7, 2009 Author Report September 7, 2009 Småpulat lite i garaget i helgen...Bifogar lite bilder:Nya plattor till stolarna i Alu! Tack Tony för den snabba leveransenProvmontering av fälgarna efter lackStolarna monteradeNya plattor till huvlåsen, tack Tony för att du är så duktig med fräsen Citera
CMC 1061 Berra September 8, 2009 Report September 8, 2009 Jösse så trevliga bilder du lägger ut. Härligt att det går framåt för dig. Snyggt och prydligt blir det med. Det blir roligt att få följa med på din fortsatta resa med bilen.Berra Citera
bj0rne September 8, 2009 Report September 8, 2009 Kul och intressant tråd, skitfint resultat ser det ut att bli vilket sprider lite inspiration .Nu önskar jag bara att jag haft mer tid, mer pengar, bättre kunskaper.....Nåja, jag får väl fila vidare med mitt objekt....finns en hel del att förbättra på det /Björn Citera
mrhaggiz November 14, 2009 Author Report November 14, 2009 Nu skäms man......ingen uppdatering på 2 månader Jaja, tiden flyger fram och nu har man hunnit bli arbetslös för första gången i livet.Men det löser sig säkert, det har det alltid gjort historiskt sett.Nu kanske man får lite mer tid för att mecka så att bilen blir klar någon gång.Lägger upp lite bilder på dagens arbete i garaget.Föresten....glömde säga SKÅL....kvällens första Whiskey slinker nu ner.Fick klä om kickpanelerna då det inte blev bra med vinyl, Länge leve raggarmatta.3,5" midden monteradInsåg att det är mycket roligare med JBL´s värsting kit istället för JBL Power som jag hade Lite skillnad på magneterna....plus att jag konverterade det till ett trevägsystem istället.Monterat och klart.Kackabajs AKA Apskit är montörens bäste vän...Glöm inte att säkra av ordentlig pojkar och flickor....blev tvungen att dra 50 mm2 kabeln in under framskärmen för att få det snyggt.Behöver man denna??? jaja, den fick åka i paperskorgen så kickpanelen får plats.ProvmonteringHyffsat tycker jag nog..Någon som vet om man behöver någon gummitätning här?? Citera
pontiac57 November 14, 2009 Report November 14, 2009 Ser bra ut det där.Var ju tvungen att bli med lem för att kunna fortsätta följa ditt projekt. Citera
pools November 14, 2009 Report November 14, 2009 Ser bra ut det där.Var ju tvungen att bli med lem för att kunna fortsätta följa ditt projekt.Hadde du ingen lem förut då? Förlåt, jag kunde inte låta bli. Mvh.pools Citera
pontiac57 November 14, 2009 Report November 14, 2009 He He jo men inte en liten ford lem . HE HE Citera
mrhaggiz November 15, 2009 Author Report November 15, 2009 Ser bra ut det där.Var ju tvungen att bli med lem för att kunna fortsätta följa ditt projekt.Hadde du ingen lem förut då? Förlåt, jag kunde inte låta bli. Mvh.poolsJåro , visst har han det....den har producerat en hel skolklass Dags att du börjar på en 5:e nu Johan Citera
pontiac57 November 15, 2009 Report November 15, 2009 Näe det får du göra , du ligger ju lite efter Citera
mrhaggiz November 15, 2009 Author Report November 15, 2009 Näe det får du göra , du ligger ju lite efter Sant När skall du visa lite bilder från alla dina projekt då? Citera
pontiac57 November 15, 2009 Report November 15, 2009 Kanske när du lärt mig hur man gör med datorn.(Du vet ju hur jag är med datorer) Citera
pontiac57 December 11, 2009 Report December 11, 2009 Jag hoppas att du ligger ute i garaget och det är därför du inte uppdaterar denna lilla tråd. Citera
mrhaggiz February 14, 2010 Author Report February 14, 2010 Dags för en uppdatering....skäms nästan lite när jag såg att det var deb 14.e November jag la upp bilder senast.Vad har hänt?För att summera det hela så har mitt nya jobb tagit mycket tid och mussen blivigt lidande.Målet är dock att få den körbar tills påskhelgen. Idag har jag skruvar ihop stora delar av frampartiet.Dagens Tips! Jag tyckte att jag var smart när jag lämnade kvar infästningsskruvarna till justeringspinnarna till framlyset på skärmförlängarna inför lack. Det visade sig vara ren idioti när man kommer på detta när nästan hela bilen är ihopskruvad. Slapp doh plocka bort skärmarna för att lösa problemet. Så går det när man skall vara duktigt.Skickar upp lite bilder på dagens framsteg. Är du nöjd nu Johan? Verkar som staget till kofångaren skevat ur under resans gång...får nog ta och massera det med hammaren...Passade på att dra om slangarna till oljekylet idag oxå.Det var allt för denna gång! Citera
Mmmange February 14, 2010 Report February 14, 2010 Meh! Var är fälgarna som var med på första bilderna???? Jag är ute efter sådana till min pärla som genomgår en stoooooooooooor förvandling under vintern...men jag orkar inte lägga upp så mycket bilder som du Man allvarligt....är de fälgarna till salu eller? Makalöst snygga (till min bil)! Citera
mrhaggiz February 14, 2010 Author Report February 14, 2010 Meh! Var är fälgarna som var med på första bilderna???? Jag är ute efter sådana till min pärla som genomgår en stoooooooooooor förvandling under vintern...men jag orkar inte lägga upp så mycket bilder som du Man allvarligt....är de fälgarna till salu eller? Makalöst snygga (till min bil)! ¨Dom fälgarna finns här hemma i garaget. Dom är till salu till rätt pengar.Hör av dig om det är intressant?MvhAndreas Citera
pontiac57 February 15, 2010 Report February 15, 2010 Ser bra ut det där du kan ju när du vill :clap:massera du ordentligt . Det vill till att du inte slappar till nu , annars kommer jag och rycker ut r va håret på dig !! Citera
Recommended Posts