pontiac57 March 28, 2010 Report March 28, 2010 Ser fint ut det där , en tanke går det inte hängs 6*9 a under ? eller tar baslådan i då ? .Får ta och dra igång min till påsk så vi kan ut och köra och vråla könsord ihop på Elmia parkeringen . Hrm däcken sitter fel ! Citera
mrhaggiz March 28, 2010 Author Report March 28, 2010 Ser fint ut det där , en tanke går det inte hängs 6*9 a under ? eller tar baslådan i då ? .Får ta och dra igång min till påsk så vi kan ut och köra och vråla könsord ihop på Elmia parkeringen . Hrm däcken sitter fel ! Din tanke är god min vän, men som dina misstankar nämner tar Das Lautsprächerbasajävelenslådan i på undersidan.....Fuktar nu strupen för att förfriska hjärnkontoret och värka fram en lösning. Citera
pontiac57 April 1, 2010 Report April 1, 2010 Det ska jag ! Idag blev det ännu mer förvirring på jobbet , Ulf blev förflyttad till la stada och dom andra utom jag blev uppsagda och då har jag längst uppsägningstid?Atteviks är ett lustigt företag .Men däcken sitter fortfarande fel !!!!!!!!!!!!!!!! Citera
pontiac57 April 16, 2010 Report April 16, 2010 Nog om mig du ska inte få skriv kramp för det . Hur går det med projektet, man är ju nyfiken se du. Citera
Tobias CMC1505 April 16, 2010 Report April 16, 2010 Sänk ner 6x9orna i hatthyllan så får dom plats.Eller så gör du en "extra" hatthylla under den original och gömmer dom där så slipper man se dom också ! Citera
mrhaggiz May 1, 2010 Author Report May 1, 2010 Dags för uppdatering: Bilen är just nu på lack för justering av dom sakerna jag inte var nöjd med.Har fixat en del läckage och brister efter en rad provturer. Just nu går den inte helt rent men skall få hjälp av verkstadsgrabbarna på jobbet med en justering.Hatthyllan är klar och 6*9 högtalarna fick plats precis Det just nu vill jag få klart ljudbygget så jag ser hur mycket den kommer att sjunka i baken inför en sänkning fram.Det som är kvar att beställas och monteras är alla gummilister, kromlister och sidorutor.Hoppas nu bara att man slipper undan ett haveri så man för njuta lite i sommar och sortera ut bilen ordentligt.Bifogar lite bilder.Mvh Andreas Citera
mrhaggiz June 10, 2010 Author Report June 10, 2010 Tog en tur när det var fint väder i helgen Tyvärr strejkade lådan efter någon timme då en slang till oljekylet packade ihop och kastade ut ALL olja Jaja, bara att riva och renovera så man vet att den är 100% Bifogar lite bilder på en nytvättad bil. Citera
Norwall June 11, 2010 Report June 11, 2010 Jag tycker att din bil är snygg .....trots att den är gammal... Hoppas den får rulla många mil i sommar!mvh Andreas Citera
pontiac57 June 25, 2010 Report June 25, 2010 Fan vad du kan , Duktig ponke pinkar lång stråle .Nu kan du träna lite rodel ett tag nu då .Glad midsommar på dig !! Citera
CMC 1061 Berra June 28, 2010 Report June 28, 2010 Riktigt najs vagn där. Gillar det lilla udda stuket.Berra Citera
mrhaggiz August 23, 2010 Author Report August 23, 2010 Ja, som sagt så rasade lådan i början av sommaren Dock är du nu rennoverad och på väg hem igen.Om min gode vän Johan (MrPontiac) har tid så skall den monteras inom kort.Bifogar lite bilder på demontering!P:S Tack för hjälpen Johan!Kan bara tipsa om att det är jävligt tight att få ner lådan när man har headers monterade Citera
pontiac57 August 25, 2010 Report August 25, 2010 Nema problema klart att jag hjälper dig , hör av dig bara när du har lådan så löser vi det. Citera
mrhaggiz August 25, 2010 Author Report August 25, 2010 Lådan kom igår!Den ligger och väntar på att få komma in i din aura.....Åhhh....du helande jänkebilsmek... Citera
pontiac57 August 27, 2010 Report August 27, 2010 Då får vi ta och fixa detta så fort som möjligt ! Citera
mrhaggiz April 2, 2011 Author Report April 2, 2011 Har inte varit så aktiv i denna tråden det senaste men nu är det dags för en STOR uppdatering.Bilder kommer inom kort.Följande har fixats det senaste.- Kromlister monterade- rutor monterade- ny startmotor samt startrelä- nya kylarslangar och glykol- ny olja och filter- ny vackumventil på lådan- justart ljusbilden- monterat emblemPå måndag är det dags för följande:- rostlaga under den gamla batterihyllan samt montera en ny- byta alla lampor i kombiinstrumentet- nytt glas till alla mätare- justera avgasvärenBilder kommer senare.MvhAndreas Citera
mrhaggiz April 5, 2011 Author Report April 5, 2011 Lite bilder på den nya batterihyllan.....Före....Frisk plåt....Done... Citera
mrhaggiz April 7, 2011 Author Report April 7, 2011 Dags för uppdatering.Passade på att byta alla glödlampor i kombiinstrumentet samt nya glas från Tony´s Har bara positivt att säga om´dom med snabb leverans och trevligt bemötande.Bifogar bilder. Citera
mrhaggiz April 7, 2011 Author Report April 7, 2011 Mycket smuts.....Nya lamporRengjord och monterad Citera
pools April 9, 2011 Report April 9, 2011 Been there, done that!Visst är det härligt med en ny fräsch instrumentpanel!Vad använde du för rengöringsmedel? Vatten med diskmedel?Mvh.P-O Citera
mrhaggiz April 11, 2011 Author Report April 11, 2011 Japp, vatten och diskemedel.Blev rent och fint Citera
Gtttggg April 11, 2011 Report April 11, 2011 Snyggt jobbat med hålet under batterihyllan och instrumentpanelen. Jag gjorde samma jobb på min gamla mustang. Citera
Recommended Posts