mrhaggiz February 26, 2010 Author Report February 26, 2010 Hur gick det med investeringen ?????? Ja, du johan....den gick åt helvete...Blåste 65 000:- på ett glasparti till våran utbyggnad idag Inget att vara bitter över Imorrn skall Krille tona rutorna på bilen Man får vara glad åt det lilla. Citera
mrhaggiz February 27, 2010 Author Report February 27, 2010 Idag fick jag ut bilen i friska luften på väldigt länge.Garaget ser ut som kriget så jag har påbörjat städningen....Man önskar att man hade ett större garage, men, men...kan inte få allt här i världen. Citera
Gtttggg February 27, 2010 Report February 27, 2010 Mycket snygg bil. Den kommer bli en blickfångare när du är klar. Citera
Lygdman cmc813 February 27, 2010 Report February 27, 2010 Den ser riktigt trevlig ut, men deadlinen ser lite väl tilltagen ut Citera
pontiac57 February 27, 2010 Report February 27, 2010 Helvete så kan du ju inte göra. Jag trodde att man kunde lita på dig.Får hoppas att glaspartiet blir bra då.Ser fin ut mot snön måste jag ju säga bra gjort cederkrona Citera
mrhaggiz February 27, 2010 Author Report February 27, 2010 Helvete så kan du ju inte göra. Jag trodde att man kunde lita på dig.Får hoppas att glaspartiet blir bra då.Ser fin ut mot snön måste jag ju säga bra gjort cederkrona Har inte gett upp hoppet om investeringen ännu....har ett "hemligt" konto för sådana investeringar Jag återkommer.Är ni hemma imorrn eftermiddag? tänkte komma förbi och ta en balja lut och lämna fars data. Citera
mrhaggiz February 27, 2010 Author Report February 27, 2010 Mycket snygg bil. Den kommer bli en blickfångare när du är klar. Tackar! Det är ju första gången jag gör detta, så det är roligt att höra Citera
mrhaggiz February 27, 2010 Author Report February 27, 2010 Den ser riktigt trevlig ut, men deadlinen ser lite väl tilltagen ut Tackar Det är dumt att stressa Citera
Gtttggg February 28, 2010 Report February 28, 2010 Mycket snygg bil. Den kommer bli en blickfångare när du är klar. Tackar! Det är ju första gången jag gör detta, så det är roligt att höra Då har du nybörjartur eller du har skruvat i bilar förut. Citera
mrhaggiz February 28, 2010 Author Report February 28, 2010 Mycket snygg bil. Den kommer bli en blickfångare när du är klar. Tackar! Det är ju första gången jag gör detta, så det är roligt att höra Då har du nybörjartur eller du har skruvat i bilar förut. Har alltid haft ett brinnande intresse för bilar, dock har min hovmekaniker Johan (Mrpontiac ovan) alltid meckat åt mig.Denna gång försöker jag göra det mesta själv, det jag inte löser har jag goda vänner som är snälla och ställer upp med.Har lärt mig en hel del av Johan...han är så pedagogisk när han lär ut: Mummel....Helvete...flytta på dig så gör jag det Citera
Gtttggg February 28, 2010 Report February 28, 2010 Det där känner jag igen när jag behövde hjälp med div gummilister till bilen eftersom jag känner några inom glasmästaryrket. Höll ju på *sno* jobbet ifrån mig helt. haha Citera
mrhaggiz February 28, 2010 Author Report February 28, 2010 Lilleman har varit sjuk hela dagen Men smög ut en sväng till garaget på kvällskvisten.Drog alla kablar till ljudbygget samt dämpade taket med M1 matta. Citera
mrhaggiz March 1, 2010 Author Report March 1, 2010 Idag passade jag på att beställa lite smågodis som hindrat mig att montera vissa detaljer.Måste säga att Tony´s Autoparts är otroligt trevlig att ha och göra med. Snabba leveranser och mycket hjälpsam.Alltid roligt att ha med sådanna företag och göra. Citera
Schröder March 2, 2010 Report March 2, 2010 Måste bara säga att du fått till en väldigt snygg bil Väldigt intressant ljud bygge också!Väntar ivrigt på fler bilder och uppdateringar MVH Schröder Citera
Gtttggg March 2, 2010 Report March 2, 2010 Fasen. Dina bilder påminner mig om hur det var att dra kablar till mitt ljudbygge. Rev ur baksätet för komma åt bättre samt jorda slutsteget i bältespunkten. Citera
pontiac57 March 3, 2010 Report March 3, 2010 Helvete så kan du ju inte göra. Jag trodde att man kunde lita på dig.Får hoppas att glaspartiet blir bra då.Ser fin ut mot snön måste jag ju säga bra gjort cederkrona Har inte gett upp hoppet om investeringen ännu....har ett "hemligt" konto för sådana investeringar Jag återkommer.Är ni hemma imorrn eftermiddag? tänkte komma förbi och ta en balja lut och lämna fars data.Nej det va vi inte , Victor hade kalas på Monkey Town . Till helgen kanske ? Citera
mrhaggiz March 7, 2010 Author Report March 7, 2010 Ligger hemma inför döden (Läs: Förkyld)Känsliga tittare ombedes att blunda nu....Kapade upp mittkonsollen i veckan för den nya stereon. Citera
Schröder March 7, 2010 Report March 7, 2010 Friskt kapat hälften vunnit..... Ska bli skoj att få se när allt börjar bli klart Finns ju nytt att köpa om man ångrar sig!Roligare att få kärran som man vill ha den än en strikt orginal bil, men det är min högst egna åsikt det PS: orginal kan vara fint det också men inget jag strävar efter direkt..... Citera
mrhaggiz March 7, 2010 Author Report March 7, 2010 Lyckades pallra mig ner till ICA för att hämta ut ett efterlängtat paket.Hatar å vara sjuk....men, men...nu fick ju dagen ett roligt slut. Citera
mrhaggiz March 23, 2010 Author Report March 23, 2010 Fick en stund över igår kväll.Fick i stereon samt kickpanelen och justerade om ratten.Ikväll blir det lite mer fix. Citera
mike85 March 23, 2010 Report March 23, 2010 Ser jäkla bra ut dedär. Skarvhyllsor......de bästa som finns Citera
mrhaggiz March 28, 2010 Author Report March 28, 2010 JJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!Idag blev det en premiärtur Har grejat en hel del i helgen och idag blev det dags för årets premiärtur, dock något spartans då all inredning ej är monterad och avsaknaden av bakruta Har ett litet problem med 6x9 högtalarna som är för höga för att få i rutan skall försöka hitta en lösning på det snarast.Monterade oljekylet till lådan, diverse frontdetaljer, handsfack mm..Bifogar lite bilder! Citera
CMC 1061 Berra March 28, 2010 Report March 28, 2010 Riktigt trevliga bilder. Och riktigt kul att väljer en liten annurlunda väg med fälgar tummen upp för dig. Gillar verkligen ditt egna stuk.Berra Citera
Recommended Posts