mrhaggiz January 17, 2009 Report January 17, 2009 Är inte helt nöjd med klädseln som jag har i min -67.Men är osäker på om det är orginalstolar i bilen?Kan ngn duktig person hjälpa mig med detta?Bilder finns: http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16884Hur gör man enklast, köper ny klädsel eller jagar nya stolar samt baksäte?Tack på förhand//Andreas Citera
CMC 1061 Berra January 17, 2009 Report January 17, 2009 Det ser inte ut som orginalsäten. Jag tycker du ska kontakta Lars Oscarsson. Han är våran guru och moderator. Plus att är riktigt duktig innom dett med klädsel. Och han kanske kan ge dig tips om du behöver nya stolar. Berra Citera
pools January 17, 2009 Report January 17, 2009 Det är definitivt inte originalsäten. Vet inte vart dom kommer ifrån, men domär säkert bekvämare än original. Synd att det är en 67:a, annars har jag tvåframsäten original till en 68:a till salu.Om du inte är så nogräknad då det gäller originalitet, så kanske du skulle takontakt med nån duktig tapetserare, och be honom sy en klädsel som passar.Mvh. Citera
Recommended Posts