TonyM67 January 18, 2009 Report January 18, 2009 Hej Jag funderar på att importera bil från USA San Diego / Los Angeles Säkerligen finns det personer med erfarenhet om detta på forumet och som kanske skulle vilja dela med sig av sin erfarenhet. Vad skall jag tänka på isamband med importen så som kostnader,försäkringar ,vilka dokument behövs från USA? Vilka krav ställs här hemma ,något speciellt rederi (importör) som rekommenderas?Tackar på förhandTonyM67Västerås Citera
Tony.S CMC 2246 January 18, 2009 Report January 18, 2009 Sök på forumet, finns många trådar om detta Citera
bege January 18, 2009 Report January 18, 2009 Sök på import på forumet så får du en massa information. Jag har precis tagit hem min första bil via Nordtrafik i Göteborg. www.nordtrafik.seDet fungerade ganska bra men har inget att jämföra med men det tog ca 3 månader från det att bilen betalats tills man såg den i en container i göteborg.Går du in på deras hemsida får du svar på en massa frågor och vad som behövs. Jag hittade bilen på ebay och kontaktade säljaren att han skulle kontakta mig om bilen inte blev såld till hans rekommenderade pris. Han kom tillbaka till mig och vi gjorde affär och jag är jättenöjd Citera
bege January 18, 2009 Report January 18, 2009 Sök på forumet, finns många trådar om detta Du var snabbare Tony som vanligt Citera
bege January 18, 2009 Report January 18, 2009 Du var snabbare Tony som vanligt Som alltid Är du nöjd med färgen eftersom du trodde att den var mer silverfärgad som min Citera
Recommended Posts