Jump to content

Featured Replies

  • Author
comment_67627
Du kanske inte hunnit prova med tanke på årstiden men fladdrar det mindre i huven när man kör snabbt med dom dära på?

Inte provat... sen är bilen inte kör duglig ännu.

+ en jävla massa snö här :evil: så vi får vänta till sommar...

//Micke.

comment_67638

Vilken är skillnaden mellan modellerna?

Samma fråga till både Micke och AJ:

Går det att ställa huven lite halvöppen eller öppet till typ 3/4, orkar gascylindrarna detta?

Undrar M-O

comment_67657
Vilken är skillnaden mellan modellerna?

Samma fråga till både Micke och AJ:

Går det att ställa huven lite halvöppen eller öppet till typ 3/4, orkar gascylindrarna detta?

Undrar M-O

Nja, huven håller sig uppe halvvägs men det behövs inte mycket för att den ska ramla ner. Så här ser mina ut:

comment_67687

Tack för svaren Micke och AJ. Bra bilder som tydligt visar skillnaden i utförande.

Vad jag förstår så är de olika modellerna ganska likvärdiga funktionsmässigt. MRT känns mest lockande; blir kanske ett köp av en sådan uppsättning (tar man sedan bort det stora märket MRT så smälter den in i motormiljön bättre rent estetiskt...).

/M-O

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...