Emberglo February 13, 2009 Report February 13, 2009 Åter igen en fråga och färger och blandningarJag och min lackerare har problem att få tag i följande recept/blandning för Sikkens produkterEmberglo irid 5776/Dupont 9260LMParchment 5767Är det händelsvis någon i vårt avlånga land eller grannland som har blandat till något av ovanstående kulörer med ett gott resultatMVHTommy Citera
P Jonsson February 14, 2009 Report February 14, 2009 ring akzo nobel (sikkens) Tyresö stockholm och prata med någon på färg labbet dom brukar fixa det.peder Citera
Michaelp February 14, 2009 Report February 14, 2009 HejL- 5767 är white inte Parchment. Den färgkoden och receptet la jag ut på denna sida på forumet för någon månad sedan då jag lackade om min invändigt i höstas. Titta på det inlägget och lycka till med lackeringen!/Micke Citera
Emberglo February 20, 2009 Author Report February 20, 2009 HejTackar för alla råd och tips. Fick tag i sprayburkar av vardera typ ifrån Rolands Mustang. Nu är det bara att spruta upp och ett prov och sen genomlysa-MVHTommy Citera
Recommended Posts