FastMagnus February 13, 2009 Report February 13, 2009 Vår första import Mustang gick idag genom bes UA. Bes med blinkers i bakspeglarna Citera
Akilles February 13, 2009 Report February 13, 2009 Häääärligt att höra!GrattisRiktigt skönt att ha det fixat nu när snön ligger som värst va? Så vet vi att snart är det Mars och då är det VÄLDIGT nära Mvh Citera
RoTe February 13, 2009 Report February 13, 2009 Grattis!Skönt att höra att det numera finns några stycken importer utan sönderborrade rostätna framskärmar. Citera
MOS February 13, 2009 Report February 13, 2009 Min gick också igenom reg.besiktningen med blinkers i sidobackspeglarna Ett klart lyft för bilen med de nya./M-O Citera
grufman February 13, 2009 Report February 13, 2009 bara en fråga från en grinig gubbe? jag har haft några 100 mussar här i verkstan, och jag har aldrig sett ngn med rostiga framskärmar runt blinkersen. Finns dom eller är det en skröna?Grattis till regbes! Dock är det en liten chansning eftersom dom där backspeglarna (blinkers) inte är E-märkta. Citera
musse tommy February 13, 2009 Report February 13, 2009 Hejsan, har själv en 05:a cab på väg hem och undrar vart man kan köpa backspeglarna. Är det föresten någon som är letar efter 5ekrade 17" orginal fälgar med däck. mvh Tommy Citera
tomasaxel February 13, 2009 Report February 13, 2009 Grattis till regbes! Dock är det en liten chansning eftersom dom där backspeglarna (blinkers) inte är E-märkta.Tackar! Givetvis är det en chansning, men av alla försök hittils som jag känner till (detta exempel och MOS) så har det gått vägen, så det ser ju ljust ut. Citera
tomasaxel February 13, 2009 Report February 13, 2009 Hejsan, har själv en 05:a cab på väg hem och undrar vart man kan köpa backspeglarna. Är det föresten någon som är letar efter 5ekrade 17" orginal fälgar med däck. mvh TommyDu kan köpa dom av oss, eller så går det förståss också beställa hem dom själv från USA. Citera
*Micke* February 13, 2009 Report February 13, 2009 Finns här http://www.mustangperformance.se/product.asp?pid=502//Micke. Citera
FastMagnus February 13, 2009 Author Report February 13, 2009 Speglarna går bra att beställa hos oss också!!köpte bilen när usd stod i 6.25 hos Pompano Honda i Florida fick en otroligt bra service där av deras säljare som fixade allt där som behövdesbilen är full utr med shaker 1000 i också Citera
AJ February 13, 2009 Report February 13, 2009 Just speglarna är ju ett kapitel för sig, det är ju det absolut osnyggaste på hela bilen. Mindre speglar med inbyggdblinkers hade ju varit önskvärt ! Tycker det är konstigt att inte fler tillverkare har alternativ till orginalspeglarna. Nåja, lätt för mig å säga som redan har hål i skärmarna(störs inte speciellt av det) men som sagt, lite mer "rejsiga" speglar hade varit snyggt Citera
MOS February 14, 2009 Report February 14, 2009 Grattis till regbes! Dock är det en liten chansning eftersom dom där backspeglarna (blinkers) inte är E-märkta.Tack för det!Om dessa backspeglar skulle ha en märkning som visar att den är gjord för just funktionen blinkers hade det inte varit några tvivel vid reg.besiktningen eftersom E-märkning inte är ett krav. Detta är ju bra att känna till. Problemet är att spegeln inte har någon märkning alls och där uppkommer chansningen./M-O Citera
grufman February 14, 2009 Report February 14, 2009 jag fick ett erbjudande om att börja sälja dessa backspeglar, men jag tackade nej av följande anledningar:1) ej emärkt (kunden kan bli galen)2) lite dyra3) 99% av kundstocken har redan borrade blinkers4) Antalet nya mussar som rullar till sverige minskar numera pga dollar etc.Det är inte speciellt svårt att få blinkers typgodkända, så det är lite trist att tillverkaren inte styrt upp det. Jag fick två blinkers som jag designat godkända av statens provningsanstallt förra veckan... så det går om man vill! Citera
Recommended Posts