mhdin June 12, 2013 Report June 12, 2013 Gratulerar, bara känslan att den är körbar igen, resten kan du dutta med eftersom. Citera
Lente cmc 2346 June 14, 2013 Author Report June 14, 2013 Tackar för alla kommentarer.Jonasm skrevVad ska du nu hitta på, nästa vinter Något måste man hitta på. Kan inte bli sittande i TV-soffan hela vintern.Några fler bilder. Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 14, 2013 Report June 14, 2013 Hej. Skitsnygg, vadå hitta på? jag tror du kommer att ha huvudet fullt med påhitt när vintertiden är här igen, jag kan bara gå till mig själv. jag vet inte hur många gånger man varit färdig med Musse. Många säger och har sagt många gånger, du blir aldrig färdig. Citera
Lente cmc 2346 June 14, 2013 Author Report June 14, 2013 Lars Oskarsson skrevHej. Skitsnygg, vadå hitta på? jag tror du kommer att ha huvudet fullt med påhitt när vintertiden är här igen, jag kan bara gå till mig själv. jag vet inte hur många gånger man varit färdig med Musse. Många säger och har sagt många gånger, du blir aldrig färdig.Jo, det är sant. Det finns redan några idièer. Citera
Recommended Posts