grufman February 15, 2009 Report February 15, 2009 ser helt okej ut.. men du, vad är det där orangea kluddet på framskärmen? Citera
Hegge February 16, 2009 Author Report February 16, 2009 Man kanske skulle fixa till det, men först på listan står nya fälgar. Citera
grufman February 16, 2009 Report February 16, 2009 Man kanske skulle fixa till det, men först på listan står nya fälgar.vad har du för planer? Citera
Hegge February 17, 2009 Author Report February 17, 2009 Öppet luftfilter, lite annat ljud, kanske sänka den lite, men man får titta lite i plånboken just så vi får vell se vad det kan bli. kolla på lite träffar se vad andra har gjort, Citera
AJ February 28, 2009 Report February 28, 2009 Snyggt ! Sitter just på och funderar om jag ska stripa min bil med just gråa stripes å så hittar jag en bild på din ! Nu blir jag nog än mer övertygad ! Vet inte var du håller hus nånstans men vem gjorde jobbet och vad kostade det ? Citera
Hegge March 1, 2009 Author Report March 1, 2009 Ja gjorde det själv. Har ingen anning vad folien kostarbytte lite tjänster. Citera
Corvette March 3, 2009 Report March 3, 2009 Snyggt ! Sitter just på och funderar om jag ska stripa min bil med just gråa stripes å så hittar jag en bild på din ! Nu blir jag nog än mer övertygad ! Vet inte var du håller hus nånstans men vem gjorde jobbet och vad kostade det ?guld är snyggt på svart Citera
AJ March 3, 2009 Report March 3, 2009 Snyggt ! Sitter just på och funderar om jag ska stripa min bil med just gråa stripes å så hittar jag en bild på din ! Nu blir jag nog än mer övertygad ! Vet inte var du håller hus nånstans men vem gjorde jobbet och vad kostade det ?guld är snyggt på svart Ja, men jag vet inte om jag törs ! Grått känns lite mer...........ehhh lagom :-) Citera
Recommended Posts