Superlas March 4, 2009 Report March 4, 2009 Tjennare på er!Är på jakt efter en orginalstereo till en mustang 01!Nån som vet vart jag kan hitta en sån? Ny som beganadLetar även efter små dekaler som kan kan sätta i mitten på fälgarna om man inte har orginal Har ett par svenska fälg som är grymt smygga men skulle vilja hitta de dekalerna/klitermärkerna!Tack på förhand!MVh Citera
Superlas March 10, 2009 Author Report March 10, 2009 Ingen som har nått tips? Kom på en sak till jag letar efter.Vita mätartavlor, gärna med km istället för miles..bilen är en 01 Citera
parar March 15, 2009 Report March 15, 2009 jag skulle titta på ebay och sedan kanske ebay igen där finns allt du sökte tror jag Citera
Superlas March 20, 2009 Author Report March 20, 2009 Tack så mycket en liten fråga till, har en konstigt fenomen på min bil. När det har varit fuktigt ute går den bra och bra drag i, däremot när det har varit torrt o varmt så är den betydligt segare i accet, mycket skumt... Nån som har nån ide? Citera
elboy cmc 388 March 21, 2009 Report March 21, 2009 Du kan ju köpa en dubbel din på typ brl eller någon annan affär. Då får du in alla radio kanaler då den som sitter original i bilen går ej att få in alla kanaler. Vad pratar vi för pengar du som du är villig att ge för en original stereo. Citera
mr_c March 21, 2009 Report March 21, 2009 Tack så mycket en liten fråga till, har en konstigt fenomen på min bil. När det har varit fuktigt ute går den bra och bra drag i, däremot när det har varit torrt o varmt så är den betydligt segare i accet, mycket skumt... Nån som har nån ide?är väl kanske inte så konstigt? Kall o fuktig luft är mycket syre-rikare än varm torr luft, därav mer effekt när de är kallt o fuktigt.Smådimmiga sommarkvällar brukar de va bra sparka i bilen Citera
Superlas April 3, 2009 Author Report April 3, 2009 Jag o mina dumma frågor hahaha Men är ganska ny ägare av mustang o har inte så stor koll, o frågar man inget får man inget veta! Citera
Recommended Posts