Jump to content

Stänkskydd?


MOS

Recommended Posts

jag valde Shelbyns små läppar på min ;)

Är det skillnad på Shelby och GT500 stänklappar?

Skaffade GT500 till min men blev inte nöjd med resultatet, passar iofs perfekt i orginalskruvhålen men den släta delen som inte ska synas ligger utanför skärmkanten och hålet för fasthållningsklipset sticker ut.... :cry:

S1051122.JPG

Link to comment
Share on other sites

så där vart de då inte på min 06:a... varför fick du inte in den längre?

eller ville du att den skulle täcka större yta??? :?

Nope jag ville ha dom så diskreta som möjligt men om jag ska använda orginalhålen så hamnade dom som på bilden, googla lite idag och tydligen så passar dom bara direkt på GT500 och CS, om man har en vanlig GT som jag har så måste man göra nytt nedre hål så att nederdelen kan komma längre in.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Väcker en gammal tråd - har tittat på stänkskydd, beställt och äntligen fått hem dom.

Blev bara lite fundersam när jag tittar på bilderna i början av denna tråd. De stänkskydd

som är avbildade där verkar vara lite tjockare och rent av "dubbelväggiga". Tycker faktiskt

dom ser riktigt bra ut.

De jag fick hem idag bestod bara av 2mm svart hårdplast(ABS-plast, inte gummi alltså). Dom

verkar iof lättmonterade, men blev rätt besviken på dom. Hade hoppats mer på ngt för 1200kr :(

Nån som vet var man får tag på lite rejälare grejer i gummi? Gärna både fram och bak, då jag

tror att även fram gör nytta....

mvh/ Ronis

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Jag har monterat som chili eller mos....kanske du behöver nått som en lastbil har eller??? stora gummilappar eller???

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...