Jump to content

Recommended Posts

Enbart interiören gör att jag ALDRIG skulle gå tillbaka till 05-09 modellen. Den nya är helt otrolig, känns inte Ford nånstans!

Bakändan är sådär, fronten gillar jag som fan. Speciellt på GT500:an. Och efter att ha sett och klämt på bilen live så gillar jag den skarpt. Men jag väntar 2011:an. Nya motorer i både GT och GT500. 5.0L på 400hk i GT:n, alublock :-- och 540+hk i GT500!

Är det bekräftat eller är det samma "fakta" som det varit tal om innan?

Allt kan hända, och även info direkt från Ford kan ändras på 1 års tid, men min info kommer från att ha varit på plats, och pratat med Fordchefer själva och jag har även två vänner som äger Ford Dealers här i USA/Canada som även dom bekräftar infot. Men som sagt, allt kan hända på 1 år!

Jag var inne hos en handlare här i West Palm Beach igår och frågade lite på en splitt ny 09:a som dom hade, 49.900USD i rutan, min för 41.500USD om jag ville ha den :--

auto classica tar väl hem en för 580.000kr tror ja ? hur dyrt som helst ! jäkla dollar..

580.000kr????????????? För en standard 2010 Mustang GT?

Eller är det priset för en GT500?

Jag får iallafall employee pricing hos Ford på hela sortimentet, så om det är någon som är sugen så är det bara att höra av Er om ni vill ha en SPLITT ny 2010 Mustang GT för bäst pris punkt. Maila om ni har några frågor!

/Erik

Du sa själv att du kunde köpa en för 41500....

Tar du 41500 * 8,85 * 1,35 (tull och moms) så landar du på 495000 SEK. Sen skall den transporteras hem också, frakt, försäkring, arbetstimmar för folk som administrerar, EU-konvertering osv osv...

Nu vet jag inte vad man får loss en GT500 för, men du kan ju inte öka 41500 sådär jättemycket om du vill ha lite marginal på att importera en Musse för 580 000.

auto classica tar väl hem en för 580.000kr tror ja ? hur dyrt som helst ! jäkla dollar..

Jag får iallafall employee pricing hos Ford på hela sortimentet, så om det är någon som är sugen så är det bara att höra av Er om ni vill ha en SPLITT ny 2010 Mustang GT för bäst pris punkt. Maila om ni har några frågor!

/Erik

För en GT500 ja, inte en standard GT. Min fråga var om Autoclassica tog 580k för en GT.

Du sa själv att du kunde köpa en för 41500....

Tar du 41500 * 8,85 * 1,35 (tull och moms) så landar du på 495000 SEK. Sen skall den transporteras hem också, frakt, försäkring, arbetstimmar för folk som administrerar, EU-konvertering osv osv...

Nu vet jag inte vad man får loss en GT500 för, men du kan ju inte öka 41500 sådär jättemycket om du vill ha lite marginal på att importera en Musse för 580 000.

/Erik

Jag hoppas jag blir jäkligt nöjd med min Saleen , för ärligt gillar jag inte chassit på 2010 års modell, Men interiört är den ok, dock är Saleen ett steg uppåt från gt interiört ändå.

Nu hittade jag inte var jag såg Autoclassicas annons Erik.

Men här har du en till

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/f ... RF.ahgBQA_!

593.000kr, hade dollarn varit på den nivån den borde så hade den väl kostat runt 300.000kr ? Nu är det sjukt att den ska va värd så mycket, den borde vara på zimbabves inflation ungefär :)

Erik din sida funkar inte, jag undrar om du har styling produkter också ? Kan tänka mig en kompressor i framtiden också :)

Ja den blir säkert läcker, men jag hoppas ingen har råd att köpa den nya modellen till sverige dock :P Fan nu när man tänkt köpa den nyaste saleen modellen så kommer det en ny ! inte rättvist :) Men iofs kostar den väl som en BMW m3:a....