March 26, 200917 yr comment_70280 Tja tja!Vill börja med att säga att det här forumet e klockrent.Har haft mycke användning å fått mycke hjälp av de.Nu undrar jag om någon har bra tipps på bra vårdmedel till skinet?Har provat en del modeller men är inte riktigt nöjd. Report
March 26, 200917 yr comment_70293 grufman säjer en riktigt bra produkt för lädret... kostade inte många kronor... helt klart att du ska köpa det!! minns inte vad det hette, men han/de svarar säkert här om du frågar. Report
March 26, 200917 yr comment_70294 Har köpt en flaska Mequiars Gold Class Rich Leather. Måste bara vara bra med ett sånt namn ! Har dock inte testat det ännu. Någon som har ? Report
March 26, 200917 yr comment_70305 Har köpt en flaska Mequiars Gold Class Rich Leather. Måste bara vara bra med ett sånt namn ! Har dock inte testat det ännu. Någon som har ?Mequiars prylar tycker jag brukar hålla en bra klass. Kör med deras produkter på det mesta. Report
March 27, 200917 yr comment_70315 http://www.grufmanbil.se/vehicle/1533/folder/203/riktigt trevlig Report
March 27, 200917 yr comment_70334 http://www.grufmanbil.se/vehicle/1533/folder/203/riktigt trevligHej Grufman.Har just lagt en beställning på denna eminenta produkt - en fråga bara - impregnerar den lädret också, eller tar den bara bort "skiten"? // Håkan Report
March 28, 200917 yr comment_70375 http://www.grufmanbil.se/vehicle/1533/folder/203/riktigt trevligHej Grufman.Har just lagt en beställning på denna eminenta produkt - en fråga bara - impregnerar den lädret också, eller tar den bara bort "skiten"? // HåkanJag tror att den till största del tar bort skiten, men du får gärna avlägga en rapport här sen. :-) Report
March 28, 200917 yr comment_70398 http://www.grufmanbil.se/vehicle/1533/folder/203/riktigt trevligHej Grufman.Har just lagt en beställning på denna eminenta produkt - en fråga bara - impregnerar den lädret också, eller tar den bara bort "skiten"? // HåkanJag tror att den till största del tar bort skiten, men du får gärna avlägga en rapport här sen. :-)Det lovar jag att göra. Report
March 30, 200917 yr Author comment_70605 Har köpt en flaska Mequiars Gold Class Rich Leather. Måste bara vara bra med ett sånt namn ! Har dock inte testat det ännu. Någon som har ?Har nu själv köpt en flaska av detta.som du säger de kan ju bara inte slå fel.ska prova nu i dagarna...hör av mig efter resultat. Report
April 5, 200917 yr comment_70899 http://www.grufmanbil.se/vehicle/1533/folder/203/riktigt trevligHej Grufman.Har just lagt en beställning på denna eminenta produkt - en fråga bara - impregnerar den lädret också, eller tar den bara bort "skiten"? // HåkanJag tror att den till största del tar bort skiten, men du får gärna avlägga en rapport här sen. :-)Har nu provat rengörningsmedlet på två bilar. Fungerar utmärkt, lättarbetat med och klart synlig effekt. En utmärkt "tvättsvamp" medföljer.Och enligt instruktionen skyddar medlet också. Bör användas var 4:e - 6:e vecka på utsatta ställen.Betyg: http://www.grufmanbil.se/vehicle/1533/folder/203/// Håkan Report
April 5, 200917 yr comment_70905 vad tycker du om doften?Doften är trevlig. Men det som jag tyckte var det bästa var att på tantens bil med Recaro stolar, där hade hon ett väldigt fult "skavmärke", eller om det har kommit från kläder, det såg i alla fall väldigt illa ut. Detta försvann helt efter behandlingen. //Håkan Report
April 5, 200917 yr Author comment_70987 Har köpt en flaska Mequiars Gold Class Rich Leather. Måste bara vara bra med ett sånt namn ! Har dock inte testat det ännu. Någon som har ?Nu e de testat å jag tror inte du blir missnöjd om du testar AJ.Riktigt bra faktiskt. Report
April 6, 200917 yr comment_71034 Besökte en möbeltillverkare i Tibro för några år sedan. Han visade sig vara mycket kunnig på just läder, olika varianter, hur det produceras och ska skötas m.m. Jag passade på att fråga hur jag bäst sköter om lädret i bilen, och han sa att det viktigaste för att lädret inte ska bli slitet är att se till att lädret alltid har ett gott skydd och rekommenderade mig produkten nedan som jag köpte av honom. Den är huvudsakligen till för att vårda lädret så att det inte blir slitet, snarare än att restaurera. Både rengöringskräm och skyddskräm samt svamp och polerduk ingår. Bra eller dåligt, tja, hur ska jag veta det, lädret i bilen är lika fräscht som alltid, och jag har inget att jämföra med, så jag vet inte om det gör skillnad, bara att lädret är fräscht och fint, och vad mer kan man önska sig http://leathermaster.iweb.se/archive/do ... 20Mini.pdf Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.