ht67 cmc 1502 February 17, 2004 Report February 17, 2004 Hej!Jag köpte nya emblem till framskärmarna i somras men jag undrar om det är någon som har en "borrmall" för bokstäverna? Eller finns det nåt annat tips för att få det rakt och snyggt? Citera
Lasse CMC 1263 February 17, 2004 Report February 17, 2004 Hej!Innan jag monterade bokstäverna på bilen så använde jag en pappskivaoch satte fast bokstäverna där med rätt avstånd mellan dom och samma höjd. Klippte sedan av pappskivan jäms med bokstäverna.sedan var det bara att använda skivan som mall på bilen.mvhLasse cmc1263 Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 17, 2004 Report February 17, 2004 Hej.Skrota stiften på emblemen klipp av dessa ochfila bort ojämnheten. Köp dubbelhäftande tape för bil emblem ochlister. Fördelen är att det går att flytta och det blir inga hålsom rosten kan få fäste i. För att ta bort och flytta emblem så behöverdu bara värma med en fön ta loss emblemet ochmontera det på nya stället. :wink: Citera
ht67 cmc 1502 February 17, 2004 Author Report February 17, 2004 Tänkvärt! Det går emot att borra i skärmen! Citera
Recommended Posts