uffeg April 2, 2009 Report Share April 2, 2009 För oss med märkesbilar http://www.blocket.se/vi/17912097.htmMåste ju va ett aprilskämt !!!Ur annonsen:Hej:Om du har Cadilac,Pontiac,Camaro,Chevrolet,Chrysler, Dodg,Ford,Jeep eller andra märke bilar behover du hjälp kontakta mig.jag kommer att laga bilen på din parkering plats. Till Exampel: Topplokrenovering,Bromssystem,Växellåda jobb ,kamrem eller kamkedja byte framvangsjobb och motor renovering.Snabb Lågpris GarantiJosef BilmekanikerM.J.M BilserviceAlby vägen 40 Nr 14559 NorsborgMobilNr: 0736 32 99 76-- 0739 065928E-post:mjm_1336@hotmail.com Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
frasse April 2, 2009 Report Share April 2, 2009 Varför känns det som om alla mina fördomar besannats ?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pineman April 2, 2009 Report Share April 2, 2009 Men han har ju servat min bil, bytt topplock, lackat om, på min P-plats. Jag kan starkt rekommendera.......Billig e´han också Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alabama Grill April 2, 2009 Report Share April 2, 2009 ...undrar om får man kvitto? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pineman April 2, 2009 Report Share April 2, 2009 ...undrar om får man kvitto? Nä fick bara ett handslag......... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm April 3, 2009 Report Share April 3, 2009 Hmmm de är väl de som kallas sirvice Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde April 4, 2009 Report Share April 4, 2009 haha tror jag dör Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
grufman April 5, 2009 Report Share April 5, 2009 Bättre med nån som jobbar, än med nån som inte jobbar. Hehe. Skön attityd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts